حاشیه های یک روز خاص/ از حضور قاسم سلیمانی تا اعلام انزجار ملت ایران از ترامپ در بیست و دومین روز بهمن 1395

13:33 - 22 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۸۱۰۵
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی امروز برگزار شد که با حاشیه های جالبی همراه بود.

22 بهمن

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی امروز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد که حواشی خاصی را به همراه داشت.

درحالیکه مراسم رسمی راهپیمایی 22 بهمن راس ساعت 9 صبح از خیابانهای منتهی به میدان آزادی آغاز شد، بسیاری از مردم ساعتهای اولیه صبح و پیش از آغاز رسمی مراسم در خیابانهای منتهی به میدان آزادی حضور داشتند.

بنرهای امروز خیابانهای تهران حاوی بیانات امام خمینی(ره) پیرامون انقلاب و مردم و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انقلاب، برجام و آمریکا بودند.

در مراسم امروز برخی از مردم در قالب پوشیدن لباسهای محلی سراسر کشور، حضور خود را در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند.

برپایی غرفه های فرهنگی از سوی شهرداری تهران و همچنین نهادها و وزارتخانه های کشور از دیگر مواردی بود که در راهپیمایی امروز به چشم می خورد.

پخش بنرها و پوسترهایی با عناوینی چون "ما از آمریکا نمی ترسیم" با تصاویر ترامپ و نتانیاهو در راهپیمایی امروز خودنمایی می کرد.

همچنین در مراسم امروز گروه های امدادی و انتظامی از جمله نیروهای بسیج ، سپاه،‌ پلیس، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی حضور چشمگیری داشتند و در جهت ایجاد امنیت در مراسم راهپیمایی تدابیر لازم را اتخاذ کردند.

برگزاری غرفه های مربوط به صنایع دفاعی از جمله غرفه سازمان هوا و فضای سپاه در مراسم امروز مشتاقان بسیاری را به دور خود جمع کرد.

رئیس جمهور به عنوان سخنران اصلی مراسم 22 بهمن در اظهارات خود با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدین انقلاب، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، سخنانی را پیرامون انقلاب و نحوه پاسداشت آن و تهدیدات دشمن بیان کرد.

در مراسم امروز شخصیتهای سیاسی ، علمی و ورزشی کشور حضور داشتند.

اسحاق جهانگیری،‌ سرلشکر فیروزآبادی، علی اکبر صالحی،‌ عباس عراقچی ، قاسم سلیمانی، محمد فرهادی ، سردار حسین سلامی، محمد جواد ظریف و جمعی از شخصیتهای برجسته نظام به منظور حضور در راهپیمایی 22 بهمن حضور داشتند.

این مراسم راس ساعت 12 و همزمان با برگزاری نماز جمعه تهران به اتمام رسید و خیل عظیم راهیپمایان برای حضور در نماز جمعه به سمت دانشگاه تهران به راه افتادند.

در مراسم امروز خبرنگاران داخلی و خارجی حضور چشمگیری داشتند و در جهت انعکاس اخبار راهپیمایی امروز به فعالیت مشغول بودند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *