بازار داغ عکس های سلفی برای ثبت دقایق شادمانی/پرچم آمریکا و اسرائیل زیر پای راهپیمایان

12:52 - 22 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۸۱۰۰
مراسم سالگرد سی و هشتمین پیروزی انقلاب اسلامی با حواشی شیرین مختلفی همراه بود.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، جشن سالگرد سی و هشتمین پیروی انقلاب اسلامی در حالی آغاز شد که مردم ایران پس از صحبت های اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا حضور گسترده تری به نسبت سال های قبل در مراسم راهپیمایی 22 بهمن داشتند.

مردم شهر تهران هم پای سایر ملت ایران در سراسر کشور از دقایق ابتدایی صبح امروز در مسیرهای مشخص شده برای راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کرده تا بار دیگر همبستگی خود را با مسئولان نظام و دولت را به اثبات برسانند.

در شرایطی که ساعت آغاز مراسم راهپیمایی 22 بهمن  9 صبح اعلام شده بود اما از ساعت ها قبل از شروع مراسم رسمی مردم تهران در مسیر راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند.

در میان افراد حاضر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تمام اقشار جامعه از جانبازان گرفته تا کودکان سالمندان و همچنین دانش آموزان همه برای اثبات همدلی خود در مرام حضور داشتند.

از دقایق ابتدایی صبح امروز نیروهای امدادی نیز برای تامین امنیت مراسم راهپیمایی 22 بهمن در مکان های مشخص حضور یافته تا در صورت نیاز خدماتی را به شهروندان ارائه دهند.

نیروهای پلیس نیز به منظور تامین امنیت و همچنین جلوگیری از ترددهای بی مورد در مسیرهای تعریف شده حضور پیدا کرده بودند.

از نکات جالب توجه مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال می توان به حضور قابل توجه اتباع بیگانه به خصوص اتباع کشور افغانستان در کنار مردم ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اشاره داشت.

یکی از اتباع کشور افغانستان که در این مراسم حضور داشت به خبرنگار گروه جامعه گفت: مردم ایران سال ها است که مردم کشور افغانستان را در کنار خود پذیرفته و اجازه داده اند ما نیز در شرایطی که کشورمان آرامش کافی ندارد در کنار آنها زندگی کنیم.

وی افزود: بدون شک انقلاب اسلامی ایران برای تبعه کشور افغانستان بسیار مهم است و ما افتخار می کنیم که در کشوری حضور یافته ایم که با اندیشه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هدایت می شود.

از نکات قابل توجه مراسم راهپیمایی 22 بهمن قدردانی دوباره مردم از آتش نشان ها و تشکر این قشر از ملت ایران و به خصوص مردم تهران بود.

تعداد قابل توجهی از آتش نشان ها با بر تن کردن لباس های ویژه خود در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و از مردم ایران و به خصوص شهر تهران به پاس همدردی با آنها قدردانی کردند.

در این مراسم بازار گرفتن عکس های سلفی بسیار داغ بود به طوری که بسیاری از شهروندان تلاش می کردند با گرفتن عکس حضور خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن را ثبت کنند.

در شرایطی که هوای شهر تهران امروز سرد تر از روزهای گذشته بود اما این سردی هوا تاثیری در حضور شهروندانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن نداشت.

در این شرایط عده ای نیز از فرصت استفاده کرده و اقدام به فروش محصولاتی از جمله لبو در حاشیه این مراسم کردند.

بازار داغ عکس های سلفی برای ثبت دقایق شادمانی / اعلام انزجار مردم از سیاست های اسرائیل و آمریکا

با توجه به شرکت قابل توجه کودکان به همراه خانواده هایشان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تعداد قابل توجهی از فروشندگان بادکنک نیز در حاشیه مراسم دیده می شدند.

سازمان انتقال خون تهران نیز حضور فعالی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن داشت به طوری که با در نظر گرفتن برخی از پایگاه ها مردم حاضر در مراسم راهپیمایی می توانستند نذر خون خود را نیز ادا کنند.

یکی از نکات حاشیه ای راهپیمایی 22 بهمن امسال قرار دادن پرچم آمریکا و اسرائیل به روی سنگ فرش های مسیر راهپیمایی بود.

افراد حاضر در این مراسم با رد شدن از روی پرچم های آمریکا و اسرائیل به نوعی انزجار خود از برخی سیاست های کشور آمریکا و هم پیمانان آن را به اثبات رساندند.

با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز کمیته امداد امام خمینی (ره) صندوق هایی را برای کمک به نیازمندان در نظر گرفته شده بود.

بازار داغ عکس های سلفی برای ثبت دقایق شادمانی / اعلام انزجار مردم از سیاست های اسرائیل و آمریکا



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *