از خاطره فرمانده ارشد سپاه از ساخت اولین موشک بالستیک ایرانی تا عملیاتی شدن کاوشگر خلیج فارس

8:11 - 22 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۳۲۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
در طول هفته ای که گذشت، خبرهای مهم و اظهارنظرهای حساسی از سوی فرماندهان نظامی کشورمان بیان شد.
رژه
-گروه سیاسی: در طول هفته ای که گذشت، خبرهای مهم و اظهارنظرهای حساسی از سوی فرماندهان نظامی کشورمان بیان شد که در ادامه مهمترین این خبرها را می خوانید:

بکارگیری سامانه و تجهیزات بومی و کاملا ایرانی در رزمایش نیروی هوافضای سپاه

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تأکید بر اینکه امروز استخوان بندی تحریم‌های حوزه پدافندی خرد شده است گفت: در صورتی که دشمن دست از پا خطا کند موشکهای ما غرش کنان بر سر آنها فرود می آیند. (بیشتر بخوانید)

نخستین کشتی اقیانوس شناسی با نام «کاوشگر خلیج فارس» توسط وزارت دفاع تولید و عملیاتی شد

نخستین کشتی اقیانوس شناسی با نام کاوشگر خلیج فارس که توسط سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برای اولین بار در کشورمان طراحی و ساخته شده است به صورت رسمی در مراسمی در بندر عباس به آب اندازی شد. (بیشتر بخوانید)

آمریکایی ها همواره بلوف می‌زنند/ احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران صفر است

یکی از اُمرای ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران صفر است، گفت: آنها اگر احساس می کردند ما آمادگی دفاع از خود و جواب قاطعانه را نداریم، ممکن بود این حماقت را انجام دهند؛ اما حالا که آنها توان بازدارندگی ما را می بینند، به هیچ دست به حمله نظامی علیه ما نمی زنند مگر آنکه عقلشان را از دست داده باشند. (بیشتر بخوانید)

"جواد سنجه‌ونلی" شهید مدافع حرم شد

"جواد سنجه‌ونلی" در راه مبارزه با تروریست‎های تکفیری و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه به جمع شهدای مدافع حرم پیوست. (بیشتر بخوانید)

شناسایی 160 موسسه در آمریکا و اروپا که مشغول عملیاتی کردن راهبردهای نفوذ هستند

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: حدود 160 موسسه در آمریکا و اروپا مشغول عملیاتی کردن راهبردهای نفوذ هستند که شناسایی شده‌اند. (بیشتر بخوانید)

سپاه 823 پروژه عمرانی و اشتغالزایی را در مناطق محروم سیستان‌ و بلوچستان افتتاح کرد

823 پروژه عمرانی و اشتغالزایی در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان، توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه افتتاح شد. (بیشتر بخوانید)

سپاه برای رفع محرومیت از سیستان‌ و بلوچستان «تمام امکانات» را به میدان آورده است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه برای رفع محرومیت از سیستان و بلوچستان تمام امکانات را به میدان آورده است. (بیشتر بخوانید)

مقام معظم رهبری، عالی ترین مدیر جهادی انقلاب اسلامی

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه، در همایش مدیریت جهادی که در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری عالی ترین مدیر جهادی انقلاب اسلامی هستند. (بیشتر بخوانید)

خاطره شنیدنی سردار سلامی از ساخت اولین موشک بالستیک ایران

جانشین فرمانده کل سپاه در همایش مدیریت جهادی به ذکر خاطره ای از ساخت اولین موشک بالستیک ایران توسط شهید تهرانی مقدم پرداخت. (بیشتر بخوانید)

به یمن سلاح و موشک نداده ایم/ آنها قبلا از روسیه موشک گرفته بودند

سرلشکر محسن رضایی گفت: اینکه گفته می شود ایران به یمن اسلحه و مهمات داده است دروغی بیش نیست، یمنی ها از قدیم و قبل از جنگی که سعودی ها به آنها تحمیل کند موشک داشته اند، آنها از گذشته تعداد زیادی موشک از روسیه گرفته بودند. (بیشتر بخوانید)

دنیا، الحاق ناو جماران به ناوگان دریایی ایران را باور نمی کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر مدیریت جهادی نبود ما نمی توانستیم ناوشکن جماران را بسازیم؛ در 30 بهمن 88 وقتی که ناوشکن جماران توسط فرمانده معظم کل قوا به ناوگان دریایی ایران الحاق پیدا کرد دنیا باور نمی کرد که چنین اتفاقی افتاده است اما ایثار، از خودگذشتگی و بهره گیری از توانایی علمی سبب شد ما این ناوشکن را بسازیم. (بیشتر بخوانید)

افتتاح مجتمع صنعتی معدنی فجر، کارخانه تولید آلیاژهای سربی و مواد معدنی

فاز نخست مجتمع صنعتی معدنی فجر، کارخانه بزرگ تولید انواع آلیاژهای سربی و مواد معدنی پیشرفته با حضور وزیر دفاع افتتاح شد. (بیشتر بخوانید)

تحلیلگران آمریکایی فهمیده‌اند که تهدید علیه ایران نه تنها بی‌فایده بلکه به حال آمریکا "مضر" است

سرلشکر محمدعلی جعفری گفت: در سالهای اخیر که دشمنان هم آشکارا به مجد و اقتدار جمهوری اسلامی ایران اقرار می کنند می بینیم که تحلیلگران آمریکایی دولتمردانشان را توصیه می کنند که تهدید علیه ایران اسلامی نه تنها بی فایده بلکه به حال آمریکا "مضر" است.(بیشتر بخوانید)



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *