سراتو خودرو جدید پلیس شد/ تشریح تمهیدات پلیس برای راهپیمایی 22 بهمن

11:38 - 20 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۳۰۸
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آمادگی پلیس برای برگزاری هر چه باشکوه و امن تر راهپیمایی 22 بهمن از ورود خودروی جدید به ناوگان خودرویی پلیس خبر داد.
سراتو خودرو جدید پلیس شد/ تشریح تمهیدات پلیس برای راهپیمایی 22 بهمنسردار "حسین اشتری" در حاشیه همایش فصلی فاتب در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و 22 بهمن ماه اظهار کرد: نیروی انتظامی اقدامات اولیه را برای هر چه باشکوه و امن تر برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن انجام داده است.

وی افزود: این برنامه ها اعم از برنامه های ترافیکی و انتظامی و در راستای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به افزوده شدن خودروی جدید به ناوگان خودرویی پلیس بیان داشت: ناوگان خودرویی پلیس احتیاج به بازسازی داشت و انتخاب خودروی جدید با تأیید ستاد کل نیروهای مسلح بوده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از تست و تأیید، این خودروی جدید در تمام کشور استفاده می شود و در مورد خودروهای بنز نیز ، تا زمانی که مجوز داریم مورد استفاده قرار می گیرند و کم کم از رده خارج می شوند.

سردار اشتری درباره عملکرد پلیس در 11 ماه گذشته گفت: در همه شاخص ها بهبود داشته ایم و اقدامات صورت گرفته بسیار ارزشمند بوده است.

وی عنوان کرد: بررسی ها نشان می دهد که پلیس حرکت رو به جلو دارد و در زمان بحران نیز پلیس خوش درخشیده است و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته میزان رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس ارتقاء داشته است.

سردار اشتری در خصوص حادثه ملارد نیز توضیح داد: پلیس تعقیب و گریزی با سارقان مسلح داشت که متأسفانه در این تعقیب و گریز یکی از همکارانمان به شهادت رسید و خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته افراد مجرم و قاتل نیز در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند و امیدواریم دستگاه قضائی هر چه سریعتر درباره این متهم سابقه دار تصمیم گیری کنند.

وی همچنین درباره برنامه های پایانی سال پلیس گفت: با توجه به حضور مردم در مراکز خرید و افزایش تردد شهروندان حضور مأموران پلیس نیز به ویژه در مراکز خرید بیشتر می شود.

گفتنی است، با حضور سردار " حسین اشتری" و رئیس پلیس پایتخت سردار " حسین ساجدی نیا" از خودروی جدید پلیس به نام " سراتو " رونمایی شد.
انتهای پیام/ 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *