مشاور لاریجانی: در سالهای آینده به آمریکایی ها شکمی سیر خواهیم خندید

16:11 - 19 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۰۵۰
دسته بندی: سیاست
حقیقت پور گفت: کشوری که ادعای ابر قدرتی دارد و معتقد است که برترین کشور در دنیاست، امنیت آن آنقدر بادکنکی است که یک بچه 5 ساله آن را بترکاند؟
ترامپ
منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی ، با تاکید بر این نکته "از هر منظر و مکتب حقوق بشری دستبند زدن به کودک 5 ساله اقدامی رذیلانه است." اظهار کرد: کشوری که ادعای ابر قدرتی دارد و معتقد است که برترین کشور در دنیاست، امنیت آن آنقدر بادکنکی است که یک بچه 5 ساله آن را بترکاند؟

وی در ادامه گریزی به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب  در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش زد و گفت: امروز دیدیم که چقدر حضرت اقا از ترامپ به حالتی خونسرد تشکر کردند.

حقیقت پور اضافه کرد: فکر می کنم تا دو سه سال آینده لذتی از دیوانگی اینها خواهیم برد و شکمی سیر به آنها خواهیم خندید.

وی در خاتمه عنوان کرد: ببنید که رهبران و مدیران ما در چه سطحی هستند و رئیس جمهور به ظاهر بزرگترین کشور دنیا در چه سطحی است.


براساس گزارش میزان، رهبر معظم انقلاب در دیدار صبح امروز با لحنی کنایه‌آمیز گفتند: البته ما از این آقای تازه‌آمده متشکریم چرا که زحمت ما را کم کرده و با نشان دادن چهره واقعی امریکا، حرفهای ۳۸ ساله جمهوری اسلامی ایران را درباره فساد سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی دستگاه حاکم بر امریکا ثابت کرده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *