رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نظم و انضباط اداری باید در اولویت فعالیت‌ها باشد

11:09 - 19 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۸۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اسدی گفت: نظم و انضباط اداری و احترام متقابل از اولویت‌های این اداره کل است و باید با شناخت آسیب‌ها راه ارائه خدمت بهتر به مردم را پیدا کرد.
علی‌اصغر اسدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی به بیان اهداف وبرنامه‌های این اداره پرداخت و گفت: نظم وانضباط اداری و احترام متقابل از الویت‌های این اداره کل است و باید با شناخت آسیب‌ها راه ارائه خدمت بهتر به مردم را پیدا کرد.

وی ادامه داد: همه ما مستخدم مردم هستیم که فقط جایگاه‌ها به لحاظ پست سازمانی فرق می‌کند وهدف نهایی خدمت به خلق است. 

مدیر کل ثبت اسناد استان خراسان شمالی  نظارت بر واحدهای ثبتی بابرنامه ریزی را یکی دیگر از الویت‌ها دانسته و اظهار کرد: بازرسی‌ها باید توام با آموزش باشد و هرچه قدر آموزش بهتر و بیشتر باشد نتیجه کار بهتر خواهد بود. هرچه به برنامه مدنظر نزدیکتر شویم به هدف تعین شده دست پیدا خواهیم کرد.

این مقام قضایی بیان کرد: ابتدا باید آموزش‌های لازم را به همکاران داد و سپس از آنها وظایف مدنظر را خواستار شد.

اسدی گفت: اقدامات ثبت می‌تواند بزرگترین پشتوانه حاکمیت باشد و در بازار رقابتی هم باید پیش قدم بوده وخوب عمل کند.توسعه در ثبت زمانی می‌تواند انجام شود که ارائه خدمت را خود متقاضی انتخاب کند. 

وی همچنین هدف گذاری و تعیین هدف را در گرو شناخت دستگاه و اولویت‌های آن دانست و ادامه داد: تا آسیب‌های دستگاه خود را نشناسیم  نمی توانیم برای آن راه حل تعیین کنیم. شناخت هدف می‌تواند مهمترین راه برای رسیدن به ارائه خدمات بهتر باشد.

اسدی بر بر نظم وانظباط اداری تاکید کرد و گفت: انسان ذاتش تغییر است وانتظار از همکاران این است که با همراهی  وهمدلی، این تغییر در مسیر پیشرفت واقدامات اداره کل واهداف سازمانی باشد.

مدیرکل ثبت اسناد خراسان شمالی با اشاره به اینکه قانون حرف آخر را در همه جا می‌زند افزود: راهکارهای قانونی برای جامعه می‌تواند مفید باشد. لذا حرکت در چارچوب قانون و مسئولیت پذیری همکاران و مواظبت در پست‌های واگذاری یک وظیفه برای هر انسان است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *