رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستکش مخملی و دست چدنی آمریکا

13:19 - 17 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۵۹۳۴
ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، یک شخص نیست، سیستم حکومتی در این کشور بسیار دقیق پایه ریزی شده است. پس نمی توان ترامپ را تافته جدا بافته از آمریکا دانست.
به گزارش گروه بین الملل ، از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا به عنوان رئیس جمهور، شخص ترامپ به باد انتقاد گرفته می شود.

او را فاشیسم، هیتلر نوین یا مدرن، دیکتاتور و از این دست تعابیر لقب می دهند، اما چرا برخی رسانه های داخلی و خارجی تنها ترامپ را می بینند؟ این آمریکاست که ناگهان پرده بر انداخته است.

قدرت رسانه های آمریکایی و غول رسانه ای جبهه سلطه آنقدر قوی و پرقدرت در صحنه رسانه ای دنیا حضور دارد که می تواند افکار عمومی را تحت تأثیر خود قرار دهد.

اگر تا پیش از این نزد افکار عمومی دنیا آمریکا علیرغم همه جنایاتی که در دنیا انجام داده است، با ستایش همراه بود، اما اکنون پایان دوران پنهان سازی در رفتارهای آمریکا فرا رسیده و فردی روی کار آمده تا با عربده کشی های خود ماهیت زیر پوستی ایالات متحده را به رخ جهان بکشد و آن تصور غلطی که مردم جهان از این کشور داشتند، از ذهن ها پاک شود.

ترامپ رو بازی می کند، چهره واقعی و حقیقی آمریکا را از پس پرده بیرون آورده است و باعث شده تا تشخیص حق و باطل برای مردم آسان تر شود.

آمریکا از ابتدا هم حق نبود، این رژیم با نقاب فریبی که بر چهره داشت، سعی می کرد تا خود را مصلح و منجی دنیا و بشریت معرفی کند و متأسفانه بسیاری از اقشار مردم در دنیا به تبعیت از او راه آمریکا را رفتند.

انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) حتی پیش از پیروزی؛ آمریکا را کشوری غیر قابل اعتماد و شیطانی معرفی می کرد. رژیم آمریکا ار خصلت های شیطانی به خوبی بهره برده است و توانسته تا وجهه خود را خوب جلوه دهد.

در دنیای کنونی اما، نبود دولت ها و ملت هایی که تفکر پلید آمریکا را باور داشته باشند، باعث شد تا آمریکا هر چه بیشتر یکه تازی کند.

اما انقلاب اسلامی باعث شد تا دست آمریکا رو شود و چهره پلید و شیطانی این رژیم برای اکثر مردم دنیا نمایان گردد.

خوی شیطانی این رژیم پس از سال ها فریب و دروغ، سرانجام با روی کار آمدن ترامپ رونمایی شد. آمریکا پیش از این هم، چنین چهره ای داشت، تنها پشت پرده پنهان بود چهره بزک کرده آمریکا اکنون پاک شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز فروردین ماه سال 89 در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی درباره آمریکا فرمودند،«من سال گذشته، روز اول سال، در همین اجتماع عظیم به شما مردم عزیز گفتم: در مقابل اظهاراتی که رئیس جمهور جدید ایالات متحده‌ی آمریکا میکند و میگوید ما دست دوستی را دراز میکنیم، با نگاه تیزبین مسئله را دنبال خواهیم کرد. ما نگاه میکنیم ببینیم آیا واقعاً دست دوستی است؟ آیا واقعاً نیت، نیت دوستانه است یا نیت خصمانه در قالب الفاظ فریبگر؟ این برای ما خیلی مهم است. پارسال گفتم اگر در زیر دستکش مخملی، دست چدنی و پنجه‌ی چدنی باشد، ما دستمان را دراز نمیکنیم؛ دوستی را قبول نمیکنیم. اگر با لبخندی که زده میشود، خنجری در پشت پنهان شده باشد، ما حواسمان جمع است. متأسفانه آنچه که اتفاق افتاد، همان چیزی بود که حدس زده میشد. دولت آمریکا و همین تشکیلات جدید و رئیس جمهور جدید، با همه‌ی ادعای علاقه‌مندی به روابط عادلانه و صحیح، که نامه هم نوشتند و پیغام هم دادند و در بلندگوها هم گفتند و در مجالس خصوصی هم تکرار کردند که ما میخواهیم با جمهوری اسلامی روابطمان را عادی کنیم، متأسفانه در عمل عکس این عمل کردند.»

دستکش از دست بیرون آمده و آن پنجه چدنی جلوه گر شده است، نقاب از چهره افتاده و آن سیمای واقعی آمریکا نمایان گشته است و اکنون همگان می بینند که آمریکا آن چیزی نبوده و نیست که در رویاهای مردم جهان نقش بسته بود.

و این اتفاق خوبی است که حکمت و تقدیر الهی در آن به وضوح دیده می شود، فردی در آمریکا روی کار آمده است که باعث آشکار شدن نادرستیﻫﺎی دولتمردان امریکاست. حکومت آمریکا درستی ندارد تا آشکار شود!

اقداماتی که آمریکا از قبل داشته و اکنون با رو شدن آنها باعث ایجاد تقابل شده است، به گونه های دیگر در گذشته وجود داشته، حمله نظامی به دیگر کشورها، تبعیض نژادی که آمریکا در داخل و خارج به وجود آورده است، دخالت در امور داخلی دیگر کشورهای دنیا، براندازی، حمایت از رژیم ها و حکومت های فاسد مانند اسرائیل، آل سعود و... تنها بخشی از اقداماتی است که دستگاه حاکمیتی آمریکا آنها را پیاده می کرد.

تبلیغات آنقدر گسترده، وسیع و تأثیر گذار از سوی رسانه های غربی و آمریکایی انجام می شد که دروغ های آنها در ذهن مردم دنیا واقعی جلوه می کرد.

اکنون کار برای دنیا آسان شده است، می داند که باید با آمریکا چگونه رفتار کند، به ویژه برای کشورهایی همچون ایران که برخی تصور می کردند و شاید هم اکنون این تصور را دارند می توان با آمریکا روابط داشت. می توان به آنها اعتماد کرد.

شاید برخی از خود بپرسند اگر اینگونه است، چرا باید آمریکا وجهه واقعی خود را نمایان سازد؟

برای این که نظام سلطه می خواهد اقدامات خود را علنی کند و آشکار سازد. تصور می کند اکنون زمان بیرون آمدن از پوسته دروغین خود است تا بتواند تأثیر بیشتری بگذارد. مانند شیطان که گاهی در لباس فرشته ظاهر می شود و خود را سوپر من معرفی می کند، و در زمانی که باید چهره پلید خود را نشان دهد برای ایجاد وحشت، همین کار را انجام می دهد.

حکایت آمریکا همان دستکش مخملی و دست و پنجه چدنی است که اکنون آشکار شده است. حضرت امام(ره) فرموده اند، هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

و اما تنها راه مقابله و مبارزه با این پدیده شوم و پلید، مقاومت است. ترس و وحشت از این حکومت پوشالی که با فریب دست به هر کاری زده است، زمینه را برای او آماده می سازد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ترامپ

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *