عدم دعوت از بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی عواقب بدی دارد/ کی‌روش دنبال اخراج شدن است

16:24 - 16 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۵۷۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش 2،3 هفته است تمام تلاش را انجام می‌دهد که از تیم ملی اخراج شود!
بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در واکنش به اینکه کارلوس کی‌روش گفته بازیکنان پرسپولیس به علت اضافه وزن دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شوند، اظهار داشت: از این مسئله خیلی تعجب می‌کنم، نمی‌دانم باید چه بگویم. کی‌روش 2،3 هفته است تمام تلاش را انجام می‌دهد که از تیم ملی اخراج شود!

وی ادامه داد: این تصمیم عواقب بسیار بدی برای کی‌روش دارد. قطعا در هر تمرین و بازی که تیم ملی در ایران داشته باشد باید منتظر واکنش تند هواداران پرسپولیس باشد.

کارشناس فوتبال ایران افزود: به نظر من کی‌روش هیچ‌ آینده‌ای در فوتبال ایران ندارد و به زودی از تیم ملی جدا می‌شود.

انتهای پیام/


6666664444
|
-
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
کی روش باید بدونه با40میلیون طرفدار در میفته... فک کنم دیگه آخر بچه بازی ولجبازیه...
کاوه حسنی
|
-
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
اره هرچی توبگی این مساله باید حل شه برانکو باید عذرخواهی کنه اینطوری که نمیشه اون کارخودشوبکنه کی روش کوتاه بیاد همینه که هست
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
0
منم موافقم که کیروش دنبال بهانه است که اخراج شه. اما چرا؟ چرا یک مربی که در گروهش اوله و دو مدعی اصلی گروه رو هم شکست داده دلش نخواد نیمه دیگه کارش که در سه بازی آخر 2 تاش رو هم میزبانه ،رو تموم بکنه و کارنامه اش رو با صعود به جام جهانی غنی تر کنه؟ جوابش تا حدی معلومه. کی روش می دونه این شکلی و با این امکانات و برنامه ، در ادامه موفق نمی شه. از اون طرف برانکو هم می دونه که اگه بازیکن هاش رو کامل بده دست کی روش، ریسک قهرمانی پرسپولیس میره بالا و براش مصیبت می شه. اینها باید بشینن و یک راه حل پیدا کنن. کی روش تعداد ملی پوش های پرسپولیس رو کم کنه و توی پست هایی که بازیکن نزدیک و همسطح در تیم های دیگه وجود داره ،از تیم های دیگه بگیره.برانکو هم قبول کنه که بازیکن های کلیدی مثل سیدجلال و رضاییان و بیرانوند رو بیشتر در اختیار تیم ملی بذاره. فکر کنم کی روش یک نیم نگاهی به همچین نقشه ای داره ولی مغروره و نمی خواد خودش راه حل میانه رو پیشنهاد بده. برانکو و پرسپولیس که قدم مثبتی برداشتن. الان وقتشه که فدراسیون با قدرت عمل کنه و کی روش رو مجاب کنه .
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *