6 بار ساواک دستگیرم کرد/"بنی‌صدر لعنتی" در جریان دشمن قرار گرفته است/برخی نمایندگان مجلس ششم در دامن اسرائیل فعالیت می‌کنند

8:37 - 17 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۵۶۹۷
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون مبارزات علما،‌ شخصیت‌ها، زنان و مردانی بوده است که زیر سخت‌ترین شکنجه های شاه دوام آوردند.
حجت الاسلام سالک
حجت‌الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرنگار درباره نحوه وقوع انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: امام خمینی (ره) به پشتوانه اسلام و یاران مدافع این نهضت انقلاب اسلامی ایران را پایه‌گذاری کردند و راه و هدف خود را در این راستا به سرانجام رساندند.

وی افزود: اسلام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش مهم و تاثیرگذاری داشت و امام خمینی (ره) بر اساس آموزه‌های آن بنیان انقلاب را پایه‌گذاری کردند و محوریت انقلاب را بر این اساس قرار دادند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) محور اصلی وقوع انقلاب اسلامی ایران بودند تاکید کرد: ایشان 15 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دو اقدام و رویکرد مهم را در سرلوحه کاری خود قرار دادند تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رقم بزنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: امام خمینی (ره) اسلام ناب را بدون خرافه به جهان معرفی کردند و در جهت افشاگری نسبت به جنایتهای ظالمان و دیکتاتورهای عالم مانند آمریکا و اسرائیل و مزدورانشان مثل رژیم شاهنشاهی وارد عمل شدند و توانستند نهال انقلاب را پرورش دهند.

سالک خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون مبارزات علما،‌ روحانیون،‌ شخصیت ها و زنان و مردان ایرانی بود که در زیر سخت‌ترین شکنجه شاه از رهبری حمایت کردند.

وی افزود: امروز هم رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران حرکت پشت سر مقام معظم رهبری است و اطاعت از وی مهمترین دلیل وحدت امت و ملت ایران محسوب می‌شود که دیروز در جریان انقلاب توسط امام خمینی (ره) عملیاتی شد و امروز با رهبری و تدبیر رهبرانقلاب به وحدت امت اسلامی در ایران منجر شده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره نقش خود در فعالیت‎های انقلابی تصریح کرد: بنده قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک فعال سیاسی- مذهبی در جریان فعالیت‌های انقلابی شرکت داشتم و 5 الی 6 بار هم توسط ساواک در شرایط مبارزاتی دستگیر شدم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: ما سیلی‌های سخت شکنجه را تحمل کردیم و امروز خوشحال هستیم که با وقوع انقلاب اسلامی ایران  اسلام ناب در جهان رو به گسترش است.

سالک درباره اینکه چه کسانی در جریان انقلاب و وقوع از قطار انقلاب پیاده شدند اظهارکرد: در بالا و پایین شدن روزگار ماهیت و ظرفیت افراد مشخص می‌شود از این رو بدون شک در جریان انقلاب افراد و شخصیت‌هایی از بدنه انقلاب کنار کشیده و دل به کار دیگری دادند.

وی تصریح کرد: 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و ما شاهدیم برخی از قطار انقلاب پیاده شدند که در قالب شخصیت‌های مختلف بودند از این رو باید گفت این انقلاب ریزش و البته رویش های بسیاری داشته است اما مهم این است که با وحدت و انسجام به راه خود ادامه می‌دهد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: بنی‌صدر لعنتی یک وقتی آمد و در نظام جمهوری اسلامی ایران سمتی را بر عهده گرفت و یک وقتی هم مثل امروز در کنار جریان دشمن قرار گرفته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *