رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از دیدگاه ایران رزمایش «سه‌گانه متحد» چندان اهمیتی ندارد/ بحران سوریه موجب اتحاد راهبردی روسیه و ایران شد

4:35 - 17 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۵۶۴۱
پایگاه «اوراسیا ریویو» در مطلبی ضمن اشاره به رزمایش مشترک انگلیس، فرانسه، و آمریکا در آب های خلیج‌فارس موسوم به «سه‌گانه متحد» می‌نویسد که از دیدگاه ایران این رزمایش چندان اهمیتی ندارد.
ظریفبه گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه «اوراسیا ریویو» در مطلبی ضمن اشاره به رزمایش مشترک انگلیس، فرانسه، و آمریکا در آب های خلیج‌فارس موسوم به «سه‌گانه متحد» می‌نویسد که از دیدگاه ایران رزمایش «سه‌گانه متحد» در خلیج‌فارس چندان اهمیتی ندارد.

«اوراسیا» به نقل از وزیر دفاع کشورمان ‌می‌نویسد  که رزمایش مشترک آمریکا، انگلیس، و فرانسه هیچ دست‌آوردی در پی نخواهند داشت.

این وب‌سایت در ادامه می‌نویسد که وزیر دفاع ایران ضمن تأکید بر بیهوده‌بودن چنین حرکتهای نظامی اظهار کرد که دولت هایی که به جای پی‌گیری منافع ملی خود  در پی خشنودکردن دیگران هستند در نهایت هیچ دست‌آوردی نخواهند داشت.

«اوراسیا ریویو» در بخش دیگری از گزارش خود با اشاره به اینکه  بحران سوریه موجب شد که  کشورهای روسیه و ایران اتحادی قدرتمندی را علیه تروریسم و همچنین دفاع از دولت سوریه تشکیل دهند اضافه کرد که وزیر دفاع ایران هرگونه کاهش همکاری بین روسیه و ایران در مبارزه با تروریسم در سوریه را تکذیب کرده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *