رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ورود مجلس به بحث لوازم های آرایشی قاچاق/ افزایش مبتلایان به بیماری های پوستی در کشور

15:01 - 13 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۷۵۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس گفت: با توجه به اینکه متاسفانه روزانه لوازم آرایشی و بهداشتی بسیاری که معمولا مجوز های بهداشتی را نیز ندارند از طریق قاچاق به کشورمان وارد می شود کمیسیون بهداشت تیمی را به منظور بررسی این موضوع تشکیل داده است.

تشکیل تیم ویژه کمیسیون بهداشت برای تحقیق و تفحص از سازمان غذا و دارو

علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره حجم واردات زیاد لوازم آرایشی قاچاق به داخل کشورمان اظهار کرد: با توجه به اینکه متاسفانه روزانه لوازم آرایشی و بهداشتی بسیاری که معمولا مجوز های بهداشتی را نیز ندارند از طریق قاچاق به کشورمان وارد می شود کمیسیون بهداشت تیمی را به منظور بررسی این موضوع تشکیل داده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس خاطر نشان کرد: همچنین 11 نفر از نمایندگان طبق ماده 236 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درخواست کردند که اعمال قانون پیرامون ورود لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و بدون مجوزهای بهداشتی به کشور صورت گیرد.

نوبخت با بیان اینکه متاسفانه آمار مبتلایان به بیماری های پوستی از طریق استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و قاچاق در کشورمان رو به افزایش است تاکید کرد: کمیسیون بهداشت مجلس تیمی را به منظور رسیدگی به این موضوع مشخص و تعیین کرده است.

وی تصریح کرد: ما بعد از بررسی ها و رسیدن به جمع بندی نتایج را در کمیسیون بررسی و سپس برای ارائه به صحن علنی مجلس ارسال خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *