حضور بیش از 5هزار نفر در بهشت زهرا/ مردم در انتظار پیکر پاک شهدای آتش نشان

12:11 - 11 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۳۷۴۴
بیش از 5هزار تن از شهروندان در شرایطی که هنوز پیکر پاک شهدای آتش نشان به بهشت زهرا منتقل نشده است در این محل حضور پیدا کرده و در انتظار برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان هستند.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه در شرایطی مراسم تشییع شهدای آتش نشان از محل مصلی تهران به اتمام رسید قرار است پیکرهای پاک 16 شهید آتش نشان به بهشت زهرا منتقل شود .پیش از انتقال پیکر شهدا و در شرایطی که هنوز خودروی منتقل کننده پیکرهای شهدا وارد بهشت زهرا نشده است خیل عظیم جمعیت در این محل مشاهده می شود بیش از 5هزار از مردم تهران ایستاده در انتظار ورود پیکرهای شهدای آتش نشان هستند.

هم اکنون از سوی نیروهای سپاه پاسداران نواختن مارش عزا در دستور کار قرار گرفته است .با وجود سرمای هوا هر لحظه به تعداد جمعیت حاضر در مراسم افزوده می شود و تعداد قابل توجهی از نیروهای آتش نشان نیز با در دست داشتن شاخه های گل در انتظار پیکر همکاران شهید خود هستند.

در سراسر مسیر خودروهایی مشاهده می شود که عکس شهدای آتش نشان به روی آنها چسبانده شده است ایستگاه های صلواتی نیز در سراسر قطعات منتهی به قطعه پنجم بهشت زهرا برپا شده و در شرایطی که سرمای هوا آزار دهنده است از شهروندان با چای پذیرایی می شود.

قرار است شهدای آتش نشان در قطعه 50 بهشت زهرا به خاک سپرده شوند این شهدا همجوار با شهدای گمنام خواهند بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *