رفع تصرف از 10 هکتار اراضی ملی و جنگلی حاشیه شهر کرمان

11:25 - 09 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۲۷۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سالاری گفت: ده هکتار از اراضی ملی وجنگلی که توسط زمین خواران به صورت شبانه تصرف شده بود از ید متصرفین غیرقانونی خارج و ابنیه و بناهای غیرمجاز قلع وقمع واراضی به حالت اولیه برگردانده شد.
دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی بیان کرد: ده هکتار از اراضی ملی وجنگلی که توسط زمین خواران به صورت شبانه تصرف شده بود از ید متصرفین غیرقانونی خارج و ابنیه و بناهای غیرمجاز قلع وقمع واراضی به حالت اولیه برگردانده شد.

وی افزود: در راستای مبارزه با زمین خواری و مقابله با حاشیه سازی و حاشیه نشینی در شهر کرمان با دستورات قضایی  این دادسرا و طی عملیات ویژه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان و مامورین شهرداری کرمان ده هکتار از اراضی ملی وجنگلی به حالت اولیه برگردانده واز حاشیه نشینی جلوگیری به عمل آمده است. 

این مقام قضایی در ادامه بیان کرد: در این راستا با 51 مورد  احداث بنا وتاسیسات وتصرف غیرقانونی وتجاوز به اراضی ملی وجنگل در مناطق چهارگانه شهرداری کرمان با دستورات قضایی برخورد قانونی مقتضی صورت گرفته وباهمکاری شهرداری و عوامل انتظامی دست متجاوزین وقانون شکنان از اراضی ملی کوتاه و قطع شده است .

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان ضمن قدرانی از تلاشهای شهرداری کرمان وعوامل اجرایی شهرداری ومامورین پرتلاش انتظامی کرمان در امر رصد ومقابله بازمین خواری وحاشیه نشینی اعلام کرد: در راستای صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال رئیس کل دادگستری و مجموعه دستگاه قضایی به صورت شبانه روزی و با حساسیت امر حفظ وصیانت ازاراضی ملی وجنگلی را رصد و دستورات مقتضی را دراین راستا صادر ومحیط را برای زمین خواران و حاشیه سازان  ناامن خواهند ساخت.

انتهای پیام/  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *