سردار فضلی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور شد

14:47 - 07 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۲۲۹۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
با حکم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» به عنوان جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب شد.
سردار فضلی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور شد

به گزارش گروه سیاسی ، سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» با حکم سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: با استعانت از خداوند متعال و به استناد اختیارات تفویضی مقام معظم فرماندهی کل قوا(مد ظله العالی) و با پیشنهاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جنابعالی که از تجربه و دانش کافی در نیروهای مسلح و دفاع مقدس برخوردارید را به عنوان جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور منصوب می‌نمایم.
 
سرلشکر باقری در حکم انتصاب سردار فضلی عنوان کرده است: انتظار می‌رود برابر اساسنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تدابیر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور نسبت به سیاستگذاری، هدایت کلی، هماهنگی، نظارت، حمایت و فراهم ساختن زمینه‌های لازم برای حضور اقشار مختلف مردم در قالب زائرین راهیان نور و مشاهده حماسه آفرینی رزمندگان اسلام و ایثارگران و دستاوردهای دفاع مقدس در مناطق عملیاتی را فراهم آورید.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین خاطرنشان کرده است:‌ بدیهی است بهره‌مندی از مشاورت و مشارکت سازمان‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی، عمومی و همچنین استفاده از توانمندی‌های مردمی در این ماموریت مهم، می‌بایست در سرلوحه اقدامات قرار گبرد.
 
خاطرنشان می‌سازد؛ سردار فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز است. وی که از جانبازان و یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس است، در سال‌های جنگ تحمیلی فرماندهی لشکرهای 33 المهدی و 10 سیدالشهدا(ع) را بر عهده داشت. 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *