سد معشوره دغدغه مردم پلدختر/ ضرورت احداث سدهای چولهول و بن‌لار

1:20 - 08 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۲۲۱۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که مردم پلدختر یک‌بار به دلیل آزادراه تجربه تلخ از دست دادن 4 هزار شغل را دارند احداث سد معشوره یکی از دغدغه‌های آن‌ها است.
سد معشوره دغدغه مردم پلدختر/ ضرورت احداث سدهای چولهول و بن‌لار

به گزارش گروه سیاسی ، حمیدرضا کاظمی در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه 230 کیلووات برق شهید رحمتی شهرستان پلدختر که با حضور وزیر نیرو افتتاح شد، اظهار داشت: پمپاژهایی همانند پمپاژ چم‌مهر، جایدر و واشیان توسط وزارت نیرو در پلدختر شروع شده‌اند که با اعتبارات قطره چکانی به بهره‌برداری نخواهند رسید.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان پلدختر به دلیل مورد هدف قرار گرفتن 72 بار بمباران و تقدیم کردن 312 شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس هویزه ثانی نام گرفته است، گفت: با توجه به گرم بودن پلدختر یکی از درخواست‌های عمومی مردم این شهرستان استفاده از تعرفه برق منطق گرمسیری است.

وی ادامه داد: از آنجایی که شغل بیشتر مردم شهرستان پلدختر کشاورزی است احداث سدهای چلهول و بن‌لار به دلیل جلوگیری از سیلاب‌های رودخانه کشکان ضروری است.

این مسوؤل ادامه داد: شهرستان پلدختر دارای 80 هزار نفر جمعیت است که احداث سد معشوره یکی از دغدغه‌های مردم این شهرستان است.

کاظمی افزود: مردم پلدختر یک‌بار به دلیل آزادراه تجربه تلخ از دست دادن 4 هزار شغل را دارند، به همین دلیل جمعی از مردم به دلیل اعتراض در این مکان جمع شده‌اند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس در پایان از وزیر نیرو خواست که ضمن توجه به پایین دست سد معشوره حداکثر 50 میلیون متر مکعب آن هم تنها برای شرب و کشت گلخانه‌ای برداشت شود.



حمید کارگر از بدره
|
-
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
0
سلام درود برشما مرد بزرگ که به فکر محرومین هستی خدا نگهدارت سردار انشااله موفق باشید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *