دعوت علیرضا عصار از خواننده گروه "پالت"/ طنین آثاری از آلبوم جدید در شب تولد عصار + عکس

13:08 - 07 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۲۱۲۹
علیرضا عصار در شب تولد خود روی صحنه رفت و قطعه هایی را از آلبوم جدیدش برای مخاطبانش اجرا کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، علیرضا عصار شب گذشته در حالی روی صحنه رفت که شب تولد خود را در حضور مخاطبانش در سالن میلاد سپری کرد.

این خواننده موسیقی پاپ کشورمان شب گذشته پس از 6 سال دوری از صحنه اجرا با اجرایی حرفه ای و با ارکستری بی نظیر برای علاقمندانش خواند.

دعوت علیرضا عصار از خواننده گروه

طراحی صحنه در این کنسرت به صورت کلاسیک انجام شده بود و قطعه هایی که توسط خواننده اجرا می شد،  مخاطبان را به نخستین سال های رونق موسیقی پاپ در کشور می برد و یادآور این موضوع بود که عصار جزو نخستین خواننده های موسیقی پاپ بود که اجراهای صحنه ای بسیاری را برگزار می کرد.

** بازگشتی متفاوت به صحنه اجرا

بازگشت علیرضا عصار به صحنه اجرا پس از این چند سال به خوبی این موضوع را برای مخاط روشن می کرد که تسلط ای هنرمند چند برابر سال های اولیه فعالیتش شده و نوعی پختگی در نحوه اجرا و محتوای آثارش دیده می شود.

طرفداران این خواننده موسیقی پاپ به اندازه ای از دیدن خواننده مورد علاقه شان روی صحنه خوشحال بودند که این خوشحالی را با فریادهای چند باره "تولدت مبارک" به عصار نشان می دادند.

** تولد عصار در سالن میلاد

در اوایل برنامه و پس از اینکه تعداد زیادی از مخاطبان تولد عصار را به او تبریک گفتند، این خواننده گفت: تعداد تبریک ها به اندازه ای بود که فکر می کنم تولد سال های آینده را هم تبریک گفتید.

ارکستر علیرضا عصار بسیار کامل و حرفه ای بود به گونه ای که در سمت چپ صحنه یک گروه زهی و در سمت چپ یک گروه کرو در میان صحنه نیز، نوازنده ها اصلی قرار گرفته بودند.

 در شرایطی که تعدادی از خواننده های موسیقی پاپ با شماری از مخاطبان نوجوان روی صحنه می روند، جای خوشحالی دارد که سالن های اجراهایی مانند اجرای علیرضا عصار ازمخاطبانی با سنین مختلف سرشار شده و چنین مخاطبانی با درک بالاتری نسبت به موسیقی و ترانه در چنین فضایی حضور پیدا کرده اند.

عصار، خواننده ای که در بیشتر موارد لباس های مشکی رنگ بر تن می کند، در اجرای زمستانی خود زیاد صحبت نمی کرد اما همواره به یاد داشت که در بین اجرای قطعه ها از ابراز لطف مخاطبانش نسبت به خود، قدردانی کند.

دعوت علیرضا عصار از خواننده گروه

** یادی از زنده یاد شاهرخ پورمیامین

در اجرای یکی از قطعه ها که نوازنده گیتار الکتریک درخشش ویژه ای داشت، عصار از زنده یاد شاهرخ پورمیامین نوازنده سابق گیتار الکتریک در گروهش یاد کرد و گفت: امکان ندارد این قطعه را بخوانم و به یاد شاهرخ پورمیامین عزیز نیفتم.

خواننده "ای عاشقان" در بخشی دیگر از اجرای خود و برای اجرای این اثر پرطرفدار از امید نعمتی خواننده گروه "پالت" برای حضور روی صحنه و همراهی این خواننده در بخش هایی از این قطعه دعوت کرد که این اتفاق باعث شد میزان تشویق مخاطبان این خواننده موسیقی پاپ چند برابر شود.

** اجرای آثاری از آلبوم جدید

خواننده قطعه "عشق الهی" همچنین در بخش دیگری از این اجرا که پس از چند سال برگزار می شد و پس از خواندن دو قطعه از آلبوم جدیدش که روزبه بمانی آن ها را سروده، اظهار کرد: حقیقتا یکسری موارد مربوط به خودمان است و ربطی به حکومت ها و دولت ها ندارد. فکر می کنم تا دیر نشده باید برای بهبود این وضعیت برای خود و فرزندانمان، تلاش کنیم.

"ای عاشقان" ، "عشق الهی"، "صدای بارون"، "با توام"، "محتسب" و "خیال نکن" از جمله آثار خاطره انگیزی بود که علیرضا عصار در شب سرد زمستانی پایتخت برای هوادارانش اجرا کرد و این شب را برای آن ها خاطره انگیز ساخت.

خواننده آلبوم "محتسب" همچنین در بخش دیگری از این کنسرت قطعه " با توام" را که نوروز با آهنگسازی علیرضا افکاری و ترانه ای از حسین غیاثی منتشر کرده بود، برای مخاطبانش خواند.

دعوت علیرضا عصار از خواننده گروه

این خواننده موسیقی پاپ در بخش دیگری از کنسرت بهمن ماه خود پیش از اجرای قطعه "دوره گرد" گفت: این قطعه را به تمام هموطنانی تقدیم می کنم که در کشوری با این اندازه از ثروت مجبور هستند در گورها بخوابند، این اثر را به هموطنانی تقدیم می کنم که برای داشتن حداقل زندگی مجبور هستند روزی 17، 18 ساعت کار کنند.

این هنرمند پس از خواندن قطعه پایانی در این اجرا رو به طرفدارانش که در سالن حضور داشتند، گفت: خدا را شکر می کنم که با من همراه هستید و امیدوارم به زودی فرصتی فراهم شود تا بتوانیم دوباره شما را ببینیم.

در ارکستر علیرضا عصار به رهبری و نوازندگی پیانو پویا نیک پور، دارا دارایی به عنوان نوازنده گیتار باس، آرش مقدم به عنوان نوازنده درامز، همایون نصیری به عنوان نوازنده پرکاشن، حسام متولی به عنوان نوازنده پرکاشن، امیر شهابی کیبورد، مهرداد عالمی ویلنسل، میلاد عمرانی ویلن و سرپرست گروه زهی ارکستر این خواننده، ماکان حافظی به عنوان نوازنده گیتار الکتریک و گروه کر نامیرا به سرپرستی فرهاد هراتی ساز می زنند. 

کنسرت بزرگ علیرضا عصار پس از گذشت 6 سال، به همت موسسه صوت آوای هنر و با مدیریت روابط عمومی سید علی نیکونیا در 8 نوبت در سالن میلاد نمایشگاه در حال برگزاری است.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *