رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار اعضای مجمع نمایندگان تهران در مجلس از مرکز افتای

0:40 - 07 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۲۰۱۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی، حوزه امنیت این فضا مبحثی جدی و فراگیر است که در همه زمینه‌ها، بخش بزرگی از منافع ملی را پوشش می‌دهد.
مجلس
به‌ گزارش گروه سیاسی ، رضا جواهری در جریان بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از این مرکز با برشمردن مهمترین مخاطرات امنیتی در فضای مجازی کشور و نیز چالش‌های پیش رو در این حوزه، افزود : همه کشورها برای حفاظت از داده‌های اطلاعاتی خود به دقت و با امکانات و اعتبارات لازم تلاش می‌کنند و به همین دلیل ما نیز باید در این نظام امنیتی، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

جواهری گفت : پایش، پیشگیری و مقابله با تهدیدات و آسیب پذیری‌های امنیتی در فضای مجازی زیر ساخت‌ها ، بر اساس اسناد بالادستی، یکی از چهار ماموریت کلان مرکز افتای ریاست جمهوری است. 

اعضای مجمع نمایندگان استان تهران درمجلس شورای اسلامی، ازمرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری بازدید و ضمن آشنا شدن با ماموریت‌ها و فعالیت‌های محوله از تلاش دست اندرکاران این مرکز در توسعه امنیت فضای مجازی قدردانی کردند.  


نمایندگان استان تهران در هر مرحله از این بازدید ، از چگونگی ایجاد امنیت در حوزه فضای مجازی کشور، پرسش های پرسیدند که رئیس و کارشناسان مرکز افتا، اطلاعات و توضیحات لازم را در اختیار آنان قرار دادند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *