بازدید مدیرکل زندان‌های کردستان از بازداشتگاه موقت سنندج

23:30 - 06 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۱۹۸۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ابراهیمی از قسمت‌های مختلف بازداشتگاه موقت سنندج از جمله کارگاه‌های حرفه آموزی، کلاس‌های آموزشی بازدید و با مددجویان به صورت چهره به چهره دیدار کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های استان کردستان از بازداشتگاه موقت سنندج بازدید کرد.

در این بازدید که رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد زندان‌های این استان نیز وی را همراهی می‌کرد، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این مجموعه از جمله کارگاه‌های حرفه آموزی، کلاس‌های آموزشی با مددجویان نیز به صورت چهره به چهره دیدار و جویای مشکلات آنان شد.

ابراهیمی در این بازدید با اشاره به آرامش روحی مددجویان این مرکز اصلاحی و تربیتی گفت: حضور مستمر ریاست و پرسنل زندان در بندها و دیدار با زندانیان و اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی نشان دهنده آن است که آنان دلسوزانه و در جهت رفع مشکلات مددجویان و اقدامات اصلاحی و تربیتی تلاش می‌کنند و قطعا اجر و پاداش این کار خیرخواهانه، نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.

نائب رئیس ستاد دیه کردستان اکثر مددجویان بازداشتگاه سنندج را زندانیان جرایم غیرعمد دانست و در اینباره گفت: متاسفانه تعدادی از افراد جامعه به دلیل ارتکاب غیرعمد فعلی که قانونگذار آن را جرم دانسته و برای آن مجازات در نظر گرفته است در زندان به سر می برند که از آن جمله می‌توان به مهریه، جرایم مالی به جز کلاهبرداری، تصادف منجر به جرح و فوت، حوادث کارگاهی و … اشاره کرد.

این مقام مسئول از برگزاری مستمر جلسات ستاد دیه برای سرعت بخشیدن به روند آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد ۲۳۴ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند که این ستاد مردمی با برگزاری جلسات متعدد در طول ماه، پرونده‌های واصله را مورد بررسی قرار داده و پس از بحث و تبادل نظر با حضور سایر اعضای ستاد دیه  به طرق مختلف، موجبات بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده‌هایشان را فراهم می‌کنند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *