تشکیل 125 فقره پرونده خسارتی در فاجعه پلاسکو

23:58 - 05 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۱۶۴۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بیمه ایران اعلام کرد که بیش از 128 میلیارد ریال به واحدهای زیان‌دیده در فاجعه پلاسکو پرداخت شده است.
به گزارش گروه اقتصاد ؛  مدیریت بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه‌ایران در اطلاعیه‌ای با اشاره به اینکه ساختمان پلاسکو از دو بخش برج پلاسکو در 15 طبقه و پاساژ پلاسکو در 5 طبقه تشکیل ‌شده بود، افزود: در اثر حادثه آتش‌سوزی، برج 15 طبقه پلاسکو به طور کامل تخریب شده که خسارات وارده به این بخش به جز یک‌مورد که امر کارشناسی آن در حال بررسی است، براساس تعهدات بیمه‌نامه، به‌طور کامل پرداخت شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: پاساژ پلاسکو(بخش‌شمالی) متحمل خساراتی شده که با توجه به ضوابط و مقررات بیمه‌نامه، نیازمند بازدید از محل و انجام امر کارشناسی است که به‌دلیل ملاحظات ایمنی و امنیتی، اکنون امکان بازدید کارشناسی مقدور نیست و پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط، اقدامات لازم برای کارشناسی و پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران این بخش نیز به عمل خواهد آمد.

همچنین پس از حادثه آتش‌سوزی تاکنون 125 فقره پرونده خسارتی تشکیل شده که از این تعداد، 67 فقره آن به مبلغ 12 میلیارد و 854 میلیون و 205 هزار تومان در وجه بیمه‌گذاران محترم پرداخت شده است. شرکت بیمه ایران متعهد به جبران کامل خسارت وارده به بیمه‌گذاران خود بوده و تمامی تمهیدات لازم را دراین رابطه بکار خواهد بست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *