برگزاری جلسه مشترک هیات نظارت بر انتخابات شوراها با شورای نگهبان

16:22 - 04 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۱۱۳۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در مجلس گفت: جلسه مشترک هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با شورای نگهبان و وزارت کشور برگزار شد.
برگزاری جلسه مشترک هیات نظارت بر انتخابات شوراها با شورای نگهبانمحمد محمودی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در مجلس درباره آخرین وضعیت برگزاری انتخابات شورا به صورت الکترونیکی به خبرنگار گروه سیاسی ، اظهار کرد: جلسه مشترکی امروز میان هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، وزارت کشور و شورای نگهبان برگزار شد و آخرین روند اقدامات صورت گرفته در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات اقدامات و رویکردهایی را که تا به امروز اجرایی کرده است برای مسئولین وزارت کشور و شورای نگهبان تشریح کرد.

رئیس  هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در مجلس درباره برگزاری انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی خاطرنشان کرد: هیات های اجرایی انتخابات در بحث شوراها و همچنین هیات مرکزی نظارت بر انتخابات بر این باور و اعتقاد هستند که انتخابات شوراها باید به صورت الکترونیکی برگزار شود اما هنوز تصمیمات قطعی در این موضوع اعمال و اتخاذ نشده است.

محمودی تصریح کرد: در جلسه آینده هیات مرکزی  نظارت بر انتخابات شوراها درباره روند برگزاری انتخابات شورا به صورت الکترونیکی تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین دراین جلسه ایجاد تغییر در زمان ثبت نام انتخابات شوراها را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد تا تصمیمات لازم را در این راستا نیز اتخاذ کنیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *