منتظریم "گورباچف ثانی" موجبات فروپاشی آمریکا را فراهم کند/آمریکا از کی تا حالا دژبان عالم شده که خود را صاحب کشورهای اسلامی می‌داند؟

7:32 - 05 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۱۰۷۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
منصور حقیقت پور گفت: با اشاره به تلاش برخی از مقامات آمریکایی برای ممنوع السفر کردن سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عراق و سوریه، با بیان اینکه آمریکا از کی تا حالا دژبان کل دنیا شده که خود را صاحب کشورهای اسلامی می داند عنوان کرد: آمریکایی ها بگویند چه کسی آنها را به عنوان دژبان عالم انتخاب کرده است؟
حقیقت پور
منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به تلاش برخی از مقامات آمریکایی برای ممنوع السفر کردن سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عراق و سوریه، با بیان اینکه آمریکا از کی تا حالا دژبان کل دنیا شده که خود را صاحب کشورهای اسلامی می داند عنوان کرد: آمریکایی ها بگویند چه کسی آنها را به عنوان دژبان عالم انتخاب کرده است؟

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها الان باید به ناکارآمدی سیستم خودشان و باطل بودن تفکراتشان بیندیشند اظهار کرد: آنها باید به این فکر کنند که چطور می شود با وجود بسیج کردن چندین کشور، اما در تغییر رئیس جمهور کشور دست و پا بسته ای مثل سوریه موفق عمل نکرده اند و یک جوان رشید اسلام و یک مالک اشتر رهبری، دمار از روزگار آنها درآورده است.

حقیقت پور با بیان اینکه یاوه گویی ها و هزیان گویی های مقامات آمریکایی حاکی از آینده ای بسیار تاریک برای آمریکاست تصریح کرد: ما منتظریم گورباچف ثانی، موجبات فروپاشی آمریکا را فراهم کند و این کشور به ایالت های مختلف تقسیم شود تا دیگر نتواند ادعای دژبانی جهان را داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه آمریکایی ها باید قدرت نرم ایران در منطقه را محاسبه می کردند که نکردند خاطرنشان کرد: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در بوسنی، لبنان و افغانستان در گذشته ثابت شده و امروز سردار سلیمانی نماد این قدرت نرم است؛ انقلاب اسلامی در دل مسلمانان جهان عمق یافته و آمریکایی ها باید از این اتفاق بترسند.



ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
اگر امریکا یی ها این غلط زیادی کردن ما می توانیم در خلیج فارس و در یای عمان و در هر نقطه در جهان هر امریکایی نجسی را دیدیم دست و پا بسته دستگیرش کنیم از هیچی هم هراسی نداریم مثل ملوانان بدبخت و ترسو که حین دستگیری مثل دختر بچه ها گریه می کردند .
مرتضی رفسنجانی
|
-
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
هروز که میگذرد دنیا امام خمینی را که فرمودند امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند را درک خواهد کرد واقعا فکر کنید هیچ غلطی نکرده عین یک ادم بی سروپا که فقط معرکه راه بندازد
رضا
|
-
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
در مورد افول وفروپاشى آمريكا شكى نيست چون تاكنون آمريكا رئيس جمهورى به اين بى كفايتى به خود نديده واين بار روسيه واتحاديه اروپا جايگزين أمريكا. ميشوند
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
آفرین بر تو
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *