معرفی 8 ایده برتر در نخستین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی

18:20 - 04 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۸۶۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
هیات داوران نخستین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی امیركبیر، از مجموع 20 ایده راه یافته به آخرین مرحله داوری، 8 ایده را به عنوان ایده های نهایی برای رقابت در این رویداد انتخاب و معرفی كردند.
به گزارش گروه جامعه ، علی علیزاده دبیر نخستین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی امیركبیر، زمان برگزاری رقابتهای پایانی این رویداد تخصصی را یازدهم بهمن ماه ذكر كرد.

علیزاده افزود: به دنبال فراخوان ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی، دانشجویان از دانشگاه های سراسر کشور بیش از 70 ایده در سه حوزه بازاریابی، بازارسازی و برندینگ محصولات بهداشتی آرایشی – فرمول جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی – و بسته بندی جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی، به دبیرخانه ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارسال كردند كه پس از دو مرحله داوری و بررسی، 8 ایده برتر انتخاب شدند.

وی در معرفی طرح های برگزیده برای ارائه حضوری در روز پایانی ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی گفت: براساس رای هیات داوران، طرح های Beauty mirror از رضا فهمی، تولید تانن پوسته پسته جهت استفاده در صنایع آرایشی و شوینده ها متعلق به شهرام فدائیان، ماسک تیوپی ضد چین و چروک و روشن کننده متعلق به شیوا اسبری، تولید نانو ماسک لیفتینگ صورت و بدن از جلبکهای دریایی خلیج فارس ارائه شده توسط فاطمه عیدی، تولید و عرضه لاک نوین آرایشی از سولماز ولی زاده، وسیله کمک آموزشی از سوزان خفایی، مجموعه کرم های گیاهی ارائه شده توسط دنیا پوی و تهیه پد بهداشتی با استفاده از هیدروژل ابریشم متعلق به انیس جعفری به عنوان 8 ایده برتر نهایی معرفی شدند.

علیزاده خاطرنشان كرد: در مرحله نهایی اولین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی كه از ساعت 15 روز یازدهم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی امیركبیر آغاز می شود، فعالان صنایع و دانشگاه، سرمایه گذاران بخش خصوصی و سایر نهادهای مربوط دولتی و غیر دولتی حضور خواهند داشت و صاحبان ایده های برتر برای تولید و عرضه محصول ایده خود به بازار، وارد مرحله جدید عقد قرارداد با خریداران آن ایده خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *