هم پرسپولیس روی هوا برد هم استقلال!

9:54 - 04 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۸۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
5 گل از 6 گل پرسپولیس و استقلال در جنوب به صورت مستقیم با ضربه سر به ثمر رسیدند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در این دو هفته آخر لیگ شاهد دو نتیجه یکسان بودیم که شباهت‌هایشان به هم بسیار جالب بود. نتیجه اول در هفته گذشته رقم خورد، جایی که فولاد در خانه مقابل پرسپولیس با سه گل مغلوب شد. هر سه گل این بازی با سر به ثمر رسید.

نتیجه مشابه دیگر اما شب گذشته رقم خورد. جایی که استقلال در آبادان، نفت را با سه گل شکست داد . دو گل از سه گل با ضربه سر به ثمر رسیدند و گل باقیمانده هم حاصل ضربه ایستگاهی بود و با ضربه سر کاوه رضایی، و ضربه زمینی مجتبی حسینی به ثمر رسید. یعنی در این گل هم سانتر و ضربه سر اثربخش بود.

می‌شود در مورد این گل‌ها هزار سطر مطلب نوشت. می‌شود به نقش شروع مجددها در تاکتیک هر دو تیم اشاره کرد. می‌شود به این اشاره کرد که انگار دو تیم جنوبی ما روی ضربات هوای بسیار آسیب پذیرند و ادامه این وضعیت می‌تواند در مسابقات بعدی به شدت به آنها لطمه بزند. می توانیم به این اشاره کنیم که دو تیم مطرح پایتخت می‌توانند در ادامه لیگ هم روی ضربات ایستگاهی گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

شاید اینجا خیلی جای بحث فنی فوتبال نباشد اما توجه کردن به مسائلی از این دست می‌تواند به افزایش کیفیت مسابقات و همچنین بالا بردن سطح عمومی اطلاعات هواداران فوتبال بینجامد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *