رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور چهره‌های سرشانس سینما در مراسم رونمایی پوستر جشنواره فیلم سی و پنجم+ عکس

19:30 - 03 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۷۴۱
پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با حضور هنرمندان و مسئولین جشنواره در موزه سینما رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با حضور هنرمندان و مسئولین جشنواره در موزه سینما 3 بهمن 1395 ساعت 19:30 در محل خانه سینما رونمایی شد.

در این مراسم هنرمندانی همچون محمد علی کشاورز، مجید مظفری، علیرضا داودنژاد، پوران درخشنده، سعید راد، کوروش تهامی،  سعید روستایی، کمال تبریزی و محمد رضا شریفی نیاحضور داشتند.

پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم بهمن ماه به دبیری محمد حیدری برگزار خواهد شد.

امید روحانی، بازیگر سینما و تلویزیون در ابتدای این مراسم با گرامیداشت مقام شهدای آتش نشان گفت: امشب به یاد یکی از بزرگان سینما علی حاتمی در این محل جمع شده ایم. من هر سال بیشتر از پیش فقدان حضور او را احساس میکنیم.

حضور چهره های سرشانس سینما در مراسم رونمایی پوستر جشنواره سی و پنجم+ عکس

وی ادامه داد: حاتمی وقتی شروع کرد زبان سینما را تماما از غرب اخذ نکند. بلکه بکوشد از این سرزمین چیزی بگوید. به همین دلیل به سراغ قصه ایرانی رفت. حاتمی به این اتفاق آگاهی بخشید.

بازیگر سریال ساختمان پزشکان تاکید کرد: خوشحالم که جوانان مستعدی داریم که می‌توانند به خوبی راه این فیلمساز برجسته را ادامه دهند.

در این مراسم علی دادگو یکی از همراهان علی حاتمی در عرصه فیلمسازی از تبدیل آثار وی به نسخه دیجیتال خبر داد و به چاپ آثار وی اشاره کرد.

حضور چهره های سرشانس سینما در مراسم رونمایی پوستر جشنواره سی و پنجم+ عکس

محمدعلی کشاورز با حضور روی صحنه با اشاره مدیون بودن خود به علی حاتمی گفت: مسأله ای را باید عرض کنم و گفته نشد این است که علی حاتمی کارش را تئاتر شروع کرد و نه از سینما. اگر میخواهید در سینما موفق شوید در ابتدا باید تئاتر کار کنید و در کنار مردم باشید. افتخار میکنم که برای مردم این سرزمین کار کردم.

در ادامه این مراسم از زهرا حاتمی همسر علی حاتمی٬ لیلا حاتمی٬ محمدعلی کشاورز و احترام برومند دعوت شد تا تا پوستر این دوره از جشنواره را رونمایی کنند.

حضور چهره های سرشانس سینما در مراسم رونمایی پوستر جشنواره سی و پنجم+ عکس

محمد حیدری در کنار مانی و عسل (نوه های علی حاتمی) روی صحنه حاضر شده و در کنار هم پوستر سی و پنجمین دوره از جشنواره فیلم فجر با تصویری از علی حاتمی رونمایی شد.

در ادامه این مراسم جمعی از کارگردانان و تهیه کنندگان حاضر در مراسم، که در بسته فیلمهای منتخب مردم، فیلم داشتند، تقدیر شدند.

مسعود ده نمکی٬ خسرو سینایی٬ پوران درخشنده٬ ابوالحسن داوودی٬ اصغر فرهادی٬ سعید روستایی٬ مرتضی شایسته٬ منصور لشکری قوچانی٬ خسرو سینایی٬ کمال تبریزی٬ حمید نعمت الله٬ پیمان معادی٬ بیتا منصوری٬ سید محمود رضوی و بهرام بیضایی از جمله کارگردانان و تهیه کنندگانی بودند که در این مراسم تقدیر شدند.

حضور چهره های سرشانس سینما در مراسم رونمایی پوستر جشنواره سی و پنجم+ عکس

پس از تقدیر از این هنرمندان توسط منوچهر شهسواری رییس خانه سینما و محمد حیدری دبیر جشنواره فجر مراسم رونمایی پوستر جشنواره فیلم فجر رسما به پایان رسید.

در انتهای این برنامه هنرمندان با گرفتن عکسی دسته جمعی در کنار پوستر جشنواره عکس یادگاری گرفتند. دوست داران این هنرمندان در لابی سالن و محوطه خانه سینما گرداگرد آنان جمع شده و به گرفتن عکس هایش سلفی و دسته جمعی پرداختند.

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *