رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمادگی قرارگاه مرکزی خاتم‌ برای کمک به حضور حداکثری راهیان‌نور در یادمان دشت ذوالفقاری

17:00 - 03 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۷۱۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) از آمادگی این قرارگاه برای انجام مساعدت‌های لازم جهت گسترش اقدامات زیر ساختی برای حضور حداکثری زائران راهیان نور در یادمان شهدای دشت ذوالفقاری خبر داد.
آمادگی قرارگاه مرکزی خاتم‌ برای کمک به حضور حداکثری راهیان‌نور در یادمان دشت ذوالفقاری

به گزارش گروه سیاسی ، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) به همراه سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار یعقوب زهدی، سردار جعفر اسدی و جمعی دیگر از فرماندهان نظامی با حضور در یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان در جریان روند ساخت این یادمان قرار گرفتند.

سرلشکر رشید ضمن بازدید از این یادمان و بیان خاطراتی از زمان حضور وی در سال 59 و رشادت‌های رزمندگان در این منطقه، از آمادگی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) برای انجام مساعدت‌های لازم جهت گسترش اقدامات زیر ساختی برای حضور حداکثری زائران راهیان نور در یادمان شهدای دشت ذوالفقاری خبر داد.

یادمان شهدای دشت ذوالفقاری واقع در کیلومتر 9 جاده آبادان، جنب یادمان شهید تندگویان بوده که در سال92 با محوریت نمایش حماسه‌های کوی ذوالفقاری، شکست حصر آبادان و مقاومت‌های مدافعان آبادان با ظرفیت اسکان 300 نفری زائران به تصویب ستاد مرکزی راهیان نور کشور رسید. این یادمان در حال طی کردن مراحل پایانی ساخت بوده و تا پایان سال جاری افتتاح و میزبان زائران مناطق عملیاتی جنوب خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *