رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بررسی تاثیر حضور سالمندان بر تربیت کودک در برنامه "عصر خانواده"

14:01 - 03 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۶۰۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
«عصر خانواده» در این قسمت از برنامه خود که یکشنبه سوم بهمن ماه ساعت 18 از شبکه دو سیما پخش می شود به تاثیر حضور سالمندان بر تربیت کودک پرداخته است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در این برنامه که با اجرای زینب پور ابراهیم به روی آنتن می رود؛ حضور افراد مسن خانواده (پدربزرگ و مادربزرگ ها) در تربیت کودکان با نگاهی کارشناسی بررسی خواهد شد. 

کارشناسان این برنامه اسما عاقبتی؛ دکترای روانشناسی تربیتی و الهام دارابی کارشناس قصه گویی هستند که به ارائه دیدگاه های خود در رابطه با موضوع برنامه می پردازند. همچنین در بخش آشپزی حامد توسلی به آموزش طبخ انواع فرنی به بینندگان خواهد پرداخت.

گفتنی است برنامه «عصر خانواده» با رویکرد بهبود و اصلاح سبک زندگی به صورت تخصصی به موضوعات خانواده محور پرداخته و لذت حضور در کانون خانواده و ارائه راهکارها و ایده‌های مناسب را برای طرح الگوی خانواده مطلوب ایرانی ـ اسلامی در دستور کار دارد.

این برنامه کاریست از گروه خانواده به تهیه کنندگی علی اکبر کریمی و سحر رضوی و با اجرای زینب پورابراهیم، سونیا پوریامین و محمود رضا قدیریان که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما پخش می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *