شراکت خبر ساز معاون باشگاه بزرگ لیگ برتری/ واگذاری‌های حاشیه‌ای گریبانگیر می‌شود؟

13:37 - 12 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۳۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر اقتصادی یکی از باشگاه‌های معروف لیگ برتر با همراهی پسرعمویش و فردی دیگر نزدیک به پسر عمویش حالا خبرساز شده است.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، باشگاه‌های ورزشی که امروزه از آنها به عنوان بنگاه‌های بزرگ اقتصادی یاد می‌شوند، با میلیاردها تومان سرمایه‌های بعضا عمومی در برخی اوقات جای خوبی برای سوء استفاده‌های مالی با پوشش فعالیت‌های ورزشی به حساب می آیند.

برهمین اساس، آنگونه که خبرنگار اطلاع یافته، یکی از مدیران اقتصادی یکی از باشگاه‌های بزرگ کشور که از بودجه بیت‌المال هم بهره می‌برد با سوء استفاده از موقعیت خود با پوشش فعالیت‌های ورزشی دست به فعالیت‌های قابل تامل و سوال برانگیزی زده است.

مدیر اقتصادی یک باشگاه بزرگ لیگ برتری، در راستای فعالیت‌های پرحاشیه خود در این باشگاه، چند ماهی است که درگیر پرونده‌ای در منطقه چیتگر تهران است.

شراکت خبر ساز آقای خاص پرسپولیس/واگذاری های حاشیه ای گریبانگیر میشود؟

براساس اطلاعاتی که خبرنگار میزان بدست آوره است، این فرد رئیس یکی از زیرمجموعه‌های اداره کل ورزش و جوانان تهران است یک سوله ورزشی برای مدت دو سال در اختیار می‌گیرد.

نکته جالب‌توجه اینجاست که طبق قوانین دولتی اماکن ورزشی دولتی فقط از طریق مزایده یا مناقصه واگذار می‌شود، اما وی بدون هیچ‌گونه مناقصه یا مزایده‌ای و بدون مشارکت توانست بیش از دو سال این مجموعه ورزشی را در اختیار بگیرد و این کار به‌خودی خود تخلف به حساب می‌آید.

شراکت خبر ساز معاون باشگاه بزرگ لیگ برتری/واگذاری های حاشیه ای گریبانگیر میشود؟


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *