حمله تند رئیس پیشین سیا به ترامپ

8:35 - 03 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۳۵۰
رئیس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا در اظهاراتی از سخنان دونالد ترامپ در مقر سیا انتقاد کرده است.
جان برنانبه گزارش گروه بین‌الملل ، «جان برنان» رئیس پیشین سازمان  «سیا» در تازه‌ترین حملات خود اظهار کرد که از سخنان و حرکات دونالد ترامپ در برابر کارکنان و مقامات سازمان «سیا» عمیقا ناراحت و خشمگین است.

بنا به گزارش پایگاه «هافینگتن‌پست» رئیس پیشین سازمان «سیا » ضمن ابراز نگرانی عمیق خود از اظهارات رئیس جمهور آمریکا می افزاید که دونالد ترامپ باید از نمایش شنیع خود خجالت بکشد.

«دونالد ترامپ» در مقر سازمان «سیا» بار دیگر به رسانه‌های آمریکا حمله کرد و گفت که این رسانه‌ها درباره حضور تعداد جمعیت شرکت‌کننده در مراسم تحلیف وی دروغ گفته‌اند.

آنگونه که در این گزارش آمده آنچه که موجب خشم رئیس پیشین سازمان سیا شده این است که دونالد در مقابل دیوار یادبود کارکنان وعاملان سازمان سیا که در گرامی‌داشت هر کدام از آنها ستاره‌ای بر روی دیوار نصب شده گفته بود پس از حمله به عراق نیروهای امنیتی سازمان سیا باید چاه‌های نفت عراق را اشغال می کردند.

دونالد ترامپ پیش از این در مجادله خود با جامعه اطلاعاتی و امنیتی آمریکا گفته بود که اگر آمریکا و سازمان سیا کنترل چاه‌های نفت عراق را به دست می‌گرفتند، امروز گروه داعش وجود خارجی نداشت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *