رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توانایی حضور در هیچ کاری را ندارم/حادثه پلاسکو باعث شد حالم بدتر شود

8:00 - 05 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۲۵۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
محب اهری با اشاره به وضعیت جسمانی این روزهای خود، گفت: در شرایط کنونی امکان حضور در هیچ اثری را ندارم.
حسین محب اهری بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: این روزها به هیچ عنوان حال خوبی ندارم.

وی ادامه داد: متاسفانه مراحل درمانی ام هنوز تمام نشده و وضعیت گلبول های خون بنده به گونه ای است که شرایط مناسبی ندارم.

بازیگر سریال تلویزیونی "معمای شاه" همچنین تصریح کرد: به دلیل وضعیت جسمانی ام هم اکنون امکان حضور پیدا کردن در هیچ اثری را ندارم.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: حادثه آتش سوزی و سپس فرو ریختن ساختمان پلاسکو که باعث شد تعدادی از آتش نشانان فداکار کشورمان زیر آوار ساختمان بمانند، بسیار تلخ و دردناک بود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی " تبریز در مه" خاطرنشان کرد: تلخی حادثه ساختمان پلاسکو به اندازه ای بود که حال بنده خیلی بدتر از سابق شد و وضعیت بدتری پیدا کردم.

گفتنی است، مجموعه تلویزیونی " علی البدل" با بازی حسین محب اهری، به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در فضایی خاص و در یک روستا در اطراف همدان روایت شده و داستانی طنز دارد و قرار است نوروز سال 1396 میهمان مخاطبان تلویزیون بشود.

بنا بر آنچه پیش تر برآن تأکید شده، "علی البدل" داستان آدم هایی است که حضور دارند اما حق رأی ندارند و به طور معمول، در نهادها و شوراها این اعضای علی البدل همیشه وجود دارند.

شایان ذکر است ، در سریال تلویزیونی " علی البدل" هنرمندانی همچون هادی کاظمی، احمد مهرانفر، مهدی فخیم زاده، هومن حاج عبدالهی، محسن تنابنده، مهدی هاشمی، سیما خضر آبادی، محمود جعفری و حسین محب اهری به ایفای نقش می پردازند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *