برای جلوگیری از حاشیه ها و به دور از دید رسانه ها در جریان امدادرسانی بودم

16:06 - 02 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۲۴۱
عضو شورای شهر استان تهران گفت: بنده از اولین ساعات با مسئولین ذیربط به ویژه آقای قالیباف تماس های مستمر داشتم ولی متاسفانه بعضی از سایت های خبری سیاسی، خبری را مبنی بر جلوگیری یک آتش نشان برای حضور بنده زد و من را تشنه عکس خواند.
برای جلوگیری از حاشیه ها و به دور از دید رسانه ها در جریان امدادرسانی بودم عباس جدیدی در گفت‌وگو با راه دانا اظهار کرد: بنده بارها به صورت مخفیانه به خاطر اینکه فضا سیاسی نشود سر صحنه پلاسکو حاضر شدم.

وی افزود: بنده از اولین ساعات با مسئولین ذیربط به ویژه شهردار محترم جناب آقای قالیباف تماس های مستمر داشته ام ولی متاسفانه بعضی از سایت های خبری سیاسی خبری را مبنی بر جلوگیری آتش نشان برای حضور بنده زد.

جدیدی گفت: از اینجا از تمامی سایتها و خبرگزاری ها عاجزانه درخواست دارم که اولویت کاری را بر هندل کردن فضا برای مسئولین قرار دهند چرا که حاشیه سازی از خدمت رسانی در لحظاتی که ثانیه ثانیه آن با ارزش است سوء استفاده سیاسی نشود  و فضای رقابت سیاسی را با این موضوع تلفیق نکنند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *