رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راهبرد ماموريتی مرزبانی بر پایه آموزش است

15:15 - 02 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۲۰۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشين رئیس ستاد كل نيروهای مسلح گفت: آموزش باعث حفظ روحيه‌ها و انضباط خدمتی می‌شود و امروز راهبرد ماموريتی مرزبانی بر پايه آموزش است.
امیر موسوی
به گزارش گروه سیاسی ، امير سرتیپ «سید عبدالرحیم موسوي» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم اختتاميه جهارمين دوره آموزش سربازان ليسانس و فوق ليسانس مرزباني مركز آموزش شهيد رجايي كرمانشاه خطاب به فراگيران آموزشي، اظهار داشت: بدون اغراق تصور اينکه در مرکز آموزش مرزباني ناجا شاهد اين نظم و شکوه باشيم را نداشتم، آنچه که در اين مراسم انجام شد برآمده از روحيه، انگيزه، انضباط و آموزش ناشي از ايمان در قلب‌هاي شما جوانان عزيز بود که با تلاش فرماندهان، مربيان و اساتيد اين مرکز، اين ظرفيت‌ها و استعدادها شکوفا و گوشه‌اي از آن به نمايش گذاشته شد.

وي با بيان اينکه سربازي در طول تاريخ و در فرهنگ‌ها، جايگاه ويژه‌اي نزد ملت‌هاي آگاه و هوشيار دارد، گفت: در آموزه‌هاي ديني ما به سربازي نگاه خاصي شده و اين خدمت مقدس از اهميت بالايي بر خوردار است، به خصوص سربازاني که وظيفه خطير حفظ و مراقبت از مرزها را دارند، جايگاه والاتري دارند.

امير موسوي با اشاره به موقعيت جمهوري اسلامي ايران در بين كشورهاي منطقه، تصريح كرد: ايران با انقلاب شکوهمند اسلامي، پرچم ضد استکباري و ظلم ستيزي را در دنيا بر افراشت و پيشاپيش همه ملت‌هاي مظلوم، رو به روي نظام سلطه جهاني نزديک به 4 دهه با تمام قدرت ايستاده و شهداي زيادي را تقديم اين آرمان کرده است.

جانشين رئیس ستاد كل نيروهاي مسلح بيان داشت: امروز اين نعمت بزرگ و اين افتخار عظيم يعني همان پوشيدن لباس خدمت در مرزباني نصيب شما جوانان عزيز شده تا به جمع مرزبانان پرافتخار و سرافراز جمهوري اسلامي ايران پذيرفته شويد و وارد شدن به چنين جمعي و پوشيدن چنين لباس پرافتخاري يك موهبت است.

وي به نقش و جايگاه آموزش در ارتقاء مهارت‌هاي تخصصي و ماموريت‌هاي محوله اشاره کرد و گفت: آموزش از نقطه نظر بسياري از بزرگان نظامي و دفاعي کشورهاي جهان، بناي همه چيز است.

امير موسوي با بيان اينکه آموزش باعث حفظ روحيه‌ها و افزايش انضباط مي‌شود، گفت: امروز راهبرد ماموريتي مرزباني بر پايه آموزش است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *