رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خیمنز مربی با دانشی است/ از جوانگرایی حمایت شود

3:00 - 03 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۱۷۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی تیم ملی بوکس گفت: سیاست فدراسیون جوانگرایی و باید از آن حمایت شود.

اصغر اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی میزان، در خصوص سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس اظهار داشت: خیمنز مربی پرانرژی و خستگی ناپذیر است که تمرینات متنوعی برای تیم ملی در نظر گرفته است. در بحث فنی مربی با دانشی است و صفر تا صد تمرینات بدنسازی را هم زیر نظر دارد و ما نیز به او کمک میکنیم. قطعا زمان میبرد تا با خلق و خوی هم آشنا شویم.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های درون اردویی با نظر خیمنز به روز شنبه موکول شده است، افزود: با توجه به اینکه پنجشنبه‌ها تمرینات سبکتر انجام می‌شود و جمعه‌ها هم تعطیل است، بچه‌ها می‌توانند پس از استراحت و با تمام انرژی شنبه‌ها در رقابت‌های درون اردویی شرکت کنند.

مربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که آیا با بازگشت احسان روزبهانی به تیم ملی موافق است یا خیر، گفت: احسان قهرمان رقابت‌های نیمه حرفه‌ای و دارنده دو مدال برنز آسیا است. به تازگی شنیده‌ام که یک وزن بالاترآمده و با تمام احترامی که برایش قائل هستم، او در مقابله با همین بوکسورهای جوان حاضر در اردو هم به مشکل می‌خورد.

اشرفی تصریح کرد: همچنین کار کردن با مربی کوبایی هم دشواری‌های خاص خودش را دارد زیرا این مربی غیبت و کم کاری در تمرینات را نمی‌پذیرد و به قول ورزشی‌ها به ورزشکار باج نمی‌دهد. به هرحال فدراسیون یکسری شرایطی دارد که هربوکسوری برای رسیدن به تیم ملی باید با این شرایط کنار بیاید.

مربی تیم ملی بوکس ادامه داد: روح الله حسینی نایب رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی نظر خاصی روی جوان‌ها دارد و باید از این سیاست حمایت شود تا جوانگرایی به یک اصل در بوکس ایران تبدیل شود.

وی در پایان اظهار داشت: در تیم ملی، بوکسورهای جوان و پرقدرتی مانند محمد عزیزی در 91 کیلوگرم داریم که اگر در چند تورنمنت تدارکاتی حاضر شوند، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *