بنیامین بهادری "اذان صبح" را برای قهرمانان پلاسکو خواند

16:45 - 02 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۱۶۷
بنیامین بهادری بامداد امروز قطعه "اذان صبح" را برای قهرمانان پلاسکو منتشر کرد.
به گزارش گروه فرهنگی ، خواننده فیلم «سلام بمبئی» بامداد امروز با انتشار اثری تحت عنوان «اذان صبح»، با قهرمانان و آتش نشان‌های پلاسکو همدردی کرد. 

بنیامین بهادری که پیش ازاین نیز با انتشار آثار مناسبتی، مورد توجه قرار گرفته بود این بار نیز پس از اتفاقات تلخ ساختمان پلاسکوی تهران با انتشار اثری تحت عنوان «اذان صبح» به ابراز همدردی با آن ها پرداخت. 

این خواننده اذان صبح را با زیر صدای پیانو منتشر کرده است و فرم انتشار این اثر به قدری محزون درآمده که خود این هنرمند نیز از استقبال دوستدارانش از این قطعه در صفحات شخصی اش تحت تاثیر قرارگرفته است. 

بنیامین این قطعه را صبح امروز و دقیقا همزمان با ساعت اذان صبح به وقت رودبار منتشر کرده است.

این خواننده درباره این اثر می‌گوید: «امروز به هر حال روز عزای عمومی بود و ما در شمال کشور برای یک پروژه کاری حضور داشتیم و شبانه مجبور شدیم به سمت تهران برگردیم. تمام ایده پردازی انتشار این اثر در ماشین اتفاق افتاد. اذان را که از قبل ضبط شده داشتیم و احساس کردم امروز بهترین زمان برای انتشار آن می‌تواند باشد که شاید بتواند نقشی کوچک در همدردی با خانواده‌های قهرمانان پلاسکو داشته باشد. همه طراحی کاور و ریز جزئیات تولیدی این اثر در ماشین انجام شد و دقیقا وقتی به رودبار رسیده بودیم، همزمان با اذان صبح آنرا منتشر کردیم. لحظه عجیبی بود چون به هر حال بزرگترین زلزله ایران در رودبار رخ داده بود و همزمانی رسیدن ما به این شهر و انتشار این اثر در اذان صبح به وقت رودبار اتفاقی بود که شاید هیچوقت نمی توانم حتی به آن فکر کنم و همه چیز به صورت ناخواسته و اتفاقی رخ داد. استقبال از این اثر هم در صفحات شخصی من جوری بود که خودمان هم هنوز تحت تاثیر آن هستیم.»

بنیامین افزود: «یک آن نزدیک اذان به این فکر کردم دراین لحظه خانواده آتش نشانان زیر آوار مانده چه حال و و روزی دارند. ایده انتشار این اثر خیلی سریع به ذهنم آمد و قطعا تا مدت‌ها این قطعه برایم یادآور این روزهای پردرد خواهد بود. بهترين كسى كه مى‌شود پيش او از خدا گلايه كرد، خود خداست.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *