رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رضایی: ظرفیت عالیشاه و نوراللهی بسیار بالاست / رقابت قهرمانی بین ما و پرسپولیس است

13:24 - 02 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۱۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نوراللهی و عالیشاه هم در این دو هفته‌ای که به ما ملحق شدند در ترکیب ما قرار گرفتند، اما ظرفیت این بازیکنان بالاتر از این حرف‌هاست.
به گزارش گروه ورزشی ، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان ابتدا با عرض تسلیت ضایعه جانگداز آتش‌نشانان فداکار در حادثه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: بازی ما مقابل پیکان دیدار بسیار سختی است، چرا که پیکان تیمی است که نتایج غافلگیرکننده‌ای در نیم‌فصل نخست کسب کرده است.  همه ما از امتیازات پیکان و وضعیت این تیم در جدول غافلگیر شدیم. پیکان از مربی و بازیکنان خوبی برخوردار است و شخصیت خود را در بازی‌های خانگی و خارج از خانه نشان داده است.

وی  ادامه داد: ما در دیدار گذشته مقابل صنعت نفت آبادان غافلگیر شدیم و در حد و اندازه خود ظاهر نشدیم. دیدار با صنعت نفت برای ما تمام شده و تلاش می‌کنیم تا با تمام قوا مقابل پیکان ظاهر شویم و با دست پر به تبریز بازگردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص رقابت تراکتورسازی با پرسپولیس خاطر نشان کرد: من ترجیح می‌دهم در این مقطع در خصوص پرسپولیس و دیدار با این تیم صحبت نکنم. هنوز تا دیدار با پرسپولیس چند هفته باقی مانده است و در زمان مناسب در خصوص شرایط خودمان و پرسپولیس صحبت می‌کنم.

رضایی ادامه داد: فقط درخواست‌مان از سازمان لیگ این است که دیدار ما با پرسپولیس همزمان یا با اختلاف کم برگزار شود. رقابت دو تیم صدرنشین با این تدبیر جذاب‌تر خواهد شد، چرا که ما از ابتدای فصل دوئل جذابی با هم داشته‌ایم.

در این لحظه سیامک قلیچ‌خانی مدیر رسانه‌ای تیم تراکتورسازی در خصوص درخواست این باشگاه  از سازمان لیگ برای همزمانی دیدار‌های تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: ما نامه‌ای به سازمان لیگ دادیم، با این مضمون که دیدارهای ما و پرسپولیس اگر امکان همزمانی ندارد حداقل با فواصل کم برگزار شود. تا این مقطع از برگزاری لیگ تمامی مسابقات ما قبل از دیدارهای پرسپولیس برگزار شده است و اگر بشود منصفانه در این خصوص رفتار کنیم باید برخی دیدارهای ما بعد از پرسپولیس برگزار شود. ما می‌دانیم این موضوع عمدی نبوده و محدودیت‌های سازمان لیگ را درک می‌کنیم اما تقاضا داریم برای یک رقابت منصفانه به این موضوع توجه شود.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی راجع به مدعیان قهرمانی این فصل عنوان کرد: با توجه به اینکه 17 هفته از لیگ برگزار شده و جدول لیگ برتر شکل خود را گرفته ما و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستیم. در این مقطع نتیجه هر بازی می‌تواند تیم‌ها را دو تا سه پله بالا یا پایین ببرد، اما با نمایشی که ما و پرسپولیس از ابتدای لیگ داشته و بازیکنانی که جذب کرده‌ایم، رقابت اصلی بین تراکتورسازی و پرسپولیس است. ذوب‌آهن، استقلال و سپاهان دیگر مدعیان لیگ هستند که وضعیت‌ آنها بستگی به بازی‌های بعدی دارد.

رضایی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر سیگار کشیدن بازیکنان و صحت این موضوع عنوان کرد: من نه این موضوع را تأیید می‌کنم و نه آن را تکذیب می‌کنم، اما نمی‌خواهم در این مقطع که دیدار حساسی مقابل پیکان داریم در خصوص این موضوع حاشیه‌ای صحبت کنم.

وی با اشاره به غایبان تراکتورسازی در دیدار مقابل پیکان گفت: ادینیو و شهرام گودرزی در تمرینات هفته‌های اخیر ما غیبت داشتند و با توجه به شرایطی که دارند غیبت‌شان در بازی فردا هم تثبیت شده است. فکر می‌کنم این دو بازیکن از 10 روز آینده به ما ملحق شوند.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص عملکرد امید عالیشاه و احمد نوراللهی در ترکیب تراکتورسازی تصریح کرد: هر دوی این بازیکنان جوان و آینده‌دار هستند و آرزوی هر تیمی داشتن این دو بازیکن است. نوراللهی و عالیشاه هم در این دو هفته‌ای که به ما ملحق شدند در ترکیب ما قرار گرفتند، اما ظرفیت این بازیکنان بالاتر از این حرف‌هاست و می‌توانند حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *