رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیش بینی افزایش قیمت مرغ از اواسط بهمن ماه/ تخم مرغ ثابت ماند

0:15 - 03 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۱۰۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به ثابت بودن قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته گفت: بیماری آنفولانزای مرغی در بسیاری از مرغدارای‌های مهار شده و این بیماری مربوط به مرغ‌های تخم‌گذار بوده و کنترل شده است و هیچ ارتباطی با انسان ندارد.
مهدی یوسف‌خانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اقتصاد در خصوص تغییرات قیمت هر کیلو مرغ بیان کرد: قیمت هر کیلو مرغ نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته و هر کیلو 6 هزار و 900 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد این در حالی است که قیمت هر کیلو مرغ زنده به 4 هزار و 400 تومان رسیده است.

وی در توضیح پیش بینی افزایش قیمت مرغ در بازار گفت: پیش‌بینی می‌شود قیمت مرغ از 10 تا پایان بهمن ماه با افزایش روبرو شود و علت این افزایش قیمت خالی کردن مرغدارای‌های و جوجه‌کشی جدید برای ایام عید و عرضه در این ایام است، که با این اوصاف در این ایام با کاهش عرضه و افزایش قیمت در بازار روبرو خواهیم بود که مجددا در اسفند ماه عرضه به روال عادی باز خواهد گشت.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر میزان عرضه مرغ نسبت به تقاضا بسیار بالاتر است و در اواسط بهمن ماه با کاهش عرضه قیمت مرغ نیز متعادل خواهد شد.

یوسف‌خانی در خصوص قیمت اجزای مرغ در بازار تصریح کرد: قیمت هر کیلو ران مرغ بدون کمر 6 هزار و 900 و ران با کمر 5 هزار و 700 تومان و قیمت هر کیلو سینه بدون استخوان 11 هزار و 900 و  سینه مرع بدون استخوان 12 هزار و 300 تومان است.

وی در توضیح قیمت هر کیلو تخم مرغ اظهار کرد: قیمت هر کیلو تخم مرغ 5 هزار و 300 تومان و شانه 36 عددی 10 هزار و 600 تومان است که قیمت آن نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به مهار شدن بیماری آنفولانزای مرغی گفت: بیماری آنفولانزای مرغی در بسیاری از مرغدارای‌های مهار شده و این بیماری مربوط به مرغ‌های تخم‌گذار بوده و کنترل شده است و هیچ ارتباطی با انسان ندارد.

یوسف‌خانی در خصوص قیمت هر کیلو ماهی در بازار اظهار کرد: قیمت هر کیلو ماهی نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته و ثابت بوده است. 

پیس بینی افزایش قیمت مرغ اواسط بهمن ماه/ تخم مرغ ثابت ماند 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *