آب و برق منطقه حادثه دیده پلاسکو برقرار است/ کمک رسانی وزارت نیرو در آواربرداری

10:27 - 02 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۰۰۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر نیرو گفت: با تلاش‌های صورت گرفته آب و برق مورد نیاز برای آواربرداری و ساکنین اطراف منطقه حادثه تامین شده است.
آب و برق منطقه حادثه دیده پلاسکو برقرار استبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، حمید چیت‌چیان با حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو در خصوص اقدامات صورت گرفته وزارت نیرو گفت: درساعت 7:45 صبح پنجشنبه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو شروع شد که 15 دقیقه پس از آن همکاران شرکت توزیع برق 5 پست نزدیک به محل حادثه را قطع کردند تا احتمال گسترش آتش سوزی از طریق کابل های برق را کاهش دهند.

وی در ادامه افزود: با مانورهای صورت گرفته تمام برق مورد نیاز ساکنین اطراف محل حادثه چند ساعت پس از شروع حادثه تامین شد و برای عملیات امدادرسانی و روشنایی و آواربرداری برق سیار فراهم شده است.

وزیر نیرو تصریح کرد: درحوزه آب نیز در حدود 200 نفر از همکاران آبفا در محل حادثه حضور دارند که در مسئله حفاری به محل‌هایی که احتمال وجود افراد وجود دارد کمک‌رسانی کنند، همچنین  28 نفر از همکاران به طور مستقیم در برشکاری قطعات تیرآهن و آواربرداری درحال کمک رسانی هستند و تعدادی از ماشین‌آلات سنگین در اختیار مدیران منطقه قرار گرفته است.

چیت‌چیان گفت: فشار آب این منطقه برای اطفاء حریق و امدادرسانی افزایش یافته و همچنین 6 نقطه اجرایی برای تامین آب فراهم شده است.

وی با اشاره به بزرگ بودن حادثه ساختمان پلاسکو گفت: هم اکنون آب و برق مورد نیاز آواربرداری و ساکنین اطراف ساختمان پلاسکو تامین شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *