کلاهبرداری میلیاردی مامور قلابی از افراد مسن/ متهم روانه زندان شد

9:54 - 02 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۹۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمين مظفری از دستگيری جوان 30 ساله ای خبر داد كه با معرفی خود به عنوان مأمور ادارات و شركت‎های مختلف، از افراد مسن كلاهبرداری می‎کرد.
حجت الاسلام و المسلمين حسن مظفری دادستان عمومی و انقلاب مركز زنجان در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ،  از دستگيری جوان 30 ساله ای خبر داد كه با  معرفی خود به عنوان مأمور ادارات و شركت‌های مختلف از افراد مسن كلاهبرداری مي کرد. 

وی ادامه داد:  اين متهم كه دارای سوابق كيفری متعدد است با شگردها و اقدامات فريبكارانه و متقلبانه با  معرفی خود بعنوان مأمور و يا كارمند ادارات و شركت های مختلف از جمله مأمور ادارات كميته امداد ، بهزيستي ، بهداشت، شهرداری ، تأمين اجتماعی و يا مأمور شركت های برق ، گاز ، مخابرات و يا متصدی و كارمند بانك ها پس از جلب اعتماد افراد مسن از عدم آگاهی آنان سوء استفاده کرده و با وارد شدن به منزل زيانديدگان اقدام به كلاهبرداری از آنان می‌کرد.

دادستان زنجان افزود : متهم (ع . ر) معروف به (ع . پ) تحت عناوين مختلف و با  معرفی خود بعنوان مأمور ادارات و شركت ها به بهانه هاي مختلف از جمله نوشتن كنتور آب ، برق ، گاز و يا بيمه نمودن افراد مسن و يا كمك مالی از سوي بهزيستی و كميته امداد و يا اعطاي جايزه از بانك و با شگردهای ماهرانه 28 نفر از افراد مسن را فريب داده و نزديك به يك ميليارد ريال به همراه مقداری طلاجات و لوازم منزل از آنان كلاهبرداری و سرقت کرده است .

مظفری دادستان عمومي و انقلاب مركز استان زنجان تاكيد كرد : به محض شكايت شكات و اطلاع از موضوع اقدامات و پيگيری‌های قضايی در اسرع وقت انجام و نهايتاً متهم مذكور در تاريخ 25/09/1395 دستگير و روانه زندان شد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *