رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دو انتظار "صالحی" از ترامپ که محقق نشد

7:57 - 03 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۹۶۴
دسته بندی: سیاست
شبکه «سی بی سی» در گفت و گوی خود با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به برگزاری مراسم تحلیف ترامپ در اول بهمن ماه اشاره کرد و نوشت: «صالحی گفت که مراسم تحلیف را تماشا کرده و انتظار داشته که ترامپ درباره ایران یا توافق هسته ای حرفی بزند اما وی به هیچ یک از این دو اشاره ای نکرد.
صالحی
به گزارش گروه سیاسی ، تارنمای شبکه خبری کانادایی «سی بی سی» درباره گفت و گوی روز شنبه (2بهمن ماه 21 ژانویه) خود با صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به برگزاری مراسم تحلیف ترامپ در اول بهمن ماه (20 ژانویه) اشاره کرد و نوشت: «صالحی گفت که مراسم تحلیف را تماشا کرده و انتظار داشته که ترامپ درباره ایران یا توافق هسته ای حرفی بزند اما وی به هیچ یک از این دو اشاره ای نکرد. 

این تارنما در ادامه افزود: «صالحی همچنین این که ترامپ در سخنرانی مراسم تحلیف خود از ایران حرفی نزد را نکته مثبت دانست اما در عین حال قصد دولت آمریکا را برای ساخت سامانه دفاع موشکی برای دفع حملات موشکی ایران و کره شمالی، «بی معنی» خواند و گفت: «این یک تصمیم سیاسی است که با هر منطقی منافات دارد. ایالات متحده بیش از 16 هزار کیلومتر با ما فاصله دارد و ما هرگز قصد نداشتیم موشک هایی بسازیم که چنین مسافتی را طی کنند.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *