استعلامات ثبتی در کشور 24 ساعته پاسخ داده می‌شود

11:41 - 02 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۹۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عزیزاللهی با اشاره به الکترونیکی شدن فعالیت‌های سازمان ثبت‌ اسناد و املاک کشور گفت: در حال حاضر به استعلامات ثبتی در کشور 24 ساعته پاسخ داده می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، آئین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اعضای شورای قضایی و جمعی از مدیران ارشد این استان برگزار شد.

سهراب عزیزاللهی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به الکترونیکی شدن فعالیت‌های سازمان ثبت‌ اسناد و املاک گفت: در حال حاضر به استعلامات ثبتی در کشور 24 ساعته پاسخ داده می‌شود.

وی اظهار کرد: سازمان ثبت‌ اسناد و املاک با بیش از 100 سال قدمت وظایف حاکمیتی را بر دوش و هم‌اکنون بالغ‌بر 90 درصد از خدمات گوناگون سازمان ثبت‌اسناد به‌صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: با تدبیر ریاست سازمان ثبت اسناد واملاک کشور زیرساخت‌های بسیار خوبی هم در حوزه الکترونیکی شدن فعالیت‌ها و هم خدمات در این سازمان انجام‌ شده است و  طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه الکترونیکی شدن خدمات در این سازمان صورت پذیرفته است. 

عزیزاللهی افزود: یکی از اقدامات خوب سازمان ثبت‌اسناد و املاک، اجرای طرح کاداستر در استان‌های مختلف کشور بوده که اجرای این طرح باعث کاهش ملکی و تشکیل پرونده‌ها در دادگستری می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان ثبت‌اسناد و املاک تصریح کرد: در اجرای این طرح مالکیت‌ها و مرز آن‌ها مشخص‌شده و اختلافات کاهش می‌یابد.

وی بیان داشت: از این‌ رو این سازمان به اجرای کامل این طرح اهتمام داشته و آن را پیگیری می‌کند.

عاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شأن مدیران را خدمتگزاری به مردم عنوان کرد و گفت: همه باید در مسیر خدمت‌گزاری روزافزون به مردم تلاش کنند. 

گفتنی است در این مراسم از خدمات مهدی بهنود مدیرکل سابق ثبت‌ اسناد و املاک استان خراسان شمالی تقدیر و علی‌اصغر اسدی به‌عنوان مدیرکل جدید ثبت‌ اسناد و املاک این استان معرفی شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *