مستمری خانواده شهدای آتش‌نشان از امروز برقرار می‌شود/بانک رفاه به کسانی که کارگران را به کار گیرند،وام با سود فوق العاده کم میدهد

8:20 - 02 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۹۲۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بانک رفاه در چند روز آینده به کسانی که کارگران بیکار شده پلاسکو را به کار گیرند،وام با سود فوق العاده کم میدهد.
وعده‌های وزیر کار برای حادثه پلاسکوبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، علی ربیعی در گفتگوی  زنده با شبکه خبر در محل حادثه ساختمان پلاسکو، با بیان اینکه در حال اتخاذ تدابیر مناسب برای از سرگیری فعالیت کارگاه های تولیدی هستیم، اظهار کرد: به دنبال مکانی برای انتقال ساختمان پلاسکو هستیم تا کارگاه‌های تولیدی کارشان را از سر بگیرند.

وی تاکید کرد: ارائه وام‌های خرد به افراد آسیب دیده در این حادثه در دستور کار خواهد بود و بانک رفاه در چند روز آینده به کسانی که کارگران بیکار شده پلاسکو را به کار گیرند،وام با سود فوق العاده کم میدهد.

ربیعی افزود:‌ با صندوق کارآفرینی امید صحبت کردیم که بتوانیم وام‌های ارزان‌قیمت به مجموعه‌های تولیدی پلاسکو ارائه دهیم و مبلغ 100 میلیون تومان وام با بهره 4 درصد برای کارگاه‌های تولیدی داشته باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: هر گونه هزینه تکمیلی درمانی خانواده‌های آتش نشان و آتش نشانان را سازمان تامین اجتماعی به عهده می‌گیرد.

ربیعی همچنین بیان کرد: از صبح روز آینده کارگران بیکارشده(پلاسکو) به اداره کار مراجعه کنند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *