انتقال گاو صندوق های کشف شده به صندوقچه آگاهی/ فعالیت کسبه محدوده پلاسکو تا ساعت 14

20:31 - 01 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۸۸۳
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: درخواست ما از کسبه محدوده ساختمان پلاسکو این است که فردا تنها تا ساعت 14 در محل کار خود حضور داشته و شرایط را برای امدادرسانی ها فراهم کنند.

انتقال گاو صندوق های کشف شده به صندوقچه آگاهی/ فعالیت کسبه محدوده پلاسکو تا ساعت 14به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار حسین ساجدی نیا گفت: برخی محدودیت های ترافیکی که از روز نخست حادثه در محل ساختمان پلاسکو اعمال شد، همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این محدودیت ها فردا نیز برقرار خواهد بود و تغییری در محدودیت ها ایجاد نخواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به برقرار بودن فعالیت کسبه در اطراف ساختمان پلاسکو اظهارکرد: فعالیت در شعاع 100 متری ساختمان پلاسکو ممنوع بوده اما در اطراف این محل کسبه می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

ساجدی نیا ادامه داد: درخواست ما این است که کسبه فردا شنبه حد اکثر تا ساعت 14 در محل کار خود حضور پیدا کنند.

وی از مراجعه 2 خانواده به نیروی انتظامی و اعلام مفقودی خویشاوندانشان خبرداد و تصریح کرد: تنها اعضای خانواده 2 تن از کسبه ساختمان پلاسکو به نیروی انتظامی مراجعه و اعلام کرده اند که اعضای خانواده شان مفقود شده اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص وضعیت گاو صندوق های کشف شده از زیر آوار خاطرنشان کرد: تعدادی گاو صندوق از زیر آوار خارج شده و این گاوصندوق ها تا زمان شناسایی صاحبان آنها به گنجینه اداره آگاهی منتقل می شوند.

ساجدی نیا تاکید کرد: کسبه می توانند با در دست داشتن مدارک هویتی، نسبت به دریافت گاوصندوق های خود اقدام کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *