آزاد سازی زندانی محکوم مالی زندان میانه با کمک خیر تبریزی

5:00 - 02 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۸۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
زندانی محکوم مالی زندان میانه با کمک خیر تبریزی آزاد شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، در راستای برنامه های کارگروه ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری و برنامه های ستاد دیه استان و با پیگیری های واحد مددکاری زندان یکی از مددجویان زندان میانه با محکومیت مالی و جرم غیرعمد  با کمک مالی  خیر تبریزی آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

حسن سلیمانی ، رئیس زندان میانه نیز ضمن تقدیر و تشکر از این خیر بزرگوار و همچنین سپاس فراوان از مدیر عامل ستاد دیه استان به جهت حسن توجه به اولویت ها و اهداف  ستاد دیه گفت : بازگرداندن یک مددجو با جرم غیرعمد به آغوش گرم خانواده در این روزهای سرد زمستانی بسیار خوشایند است.

وی افزود : واحد مددکاری این زندان با تلاش ها و پیگیری های مستمر و مکرر از ستاد دیه استان و با تعامل بهینه با مراجع قضائی و  سایر نهادهای حمایتی زمینه آزادسازی بسیاری از مددجویان با جرائم غیرعمد را فراهم می نماید.

وی در ادامه گفت : عملکرد واحد مددکاری این زندان در ۹ ماهه اول سالجاری بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر می باشد که در این میان ۱۵۹ مورد از مددجویان با دعوت از شکات مورد اخذ رضایت قرار گرفته اند که اکثراً منجر به آزادسازی و مختومه شدن پرونده آنها شده است و همچنین آمار کلی در این بازه زمانی در خصوص معرفی به ستاد دیه  بالغ بر ۵۰ مورد و سایر نهادهای حمایتی بیش از ۲۲۰ مورد است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *