آب اطراف ساختمان پلاسکو قطع نشده است

19:30 - 01 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۸۴۶
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ستان تهران با بین این‌که امکانات برای کمک به حادثه ساختمان پلاسکو بسیج شده است، گفت: ٢٠ گروه برشکار، هشت دستگاه جرثقیل و ٢٠٠ نیروی متخصص آواربرداری در محل حادثه حضور دارند و نیروهای امدادی آبفای استان تهران آماده باش هستند.
به گزارش گروه اقتصاد ، محمد پرورش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بین این‌که همه توان و امکانات این شرکت برای کمک به حادثه ساختمان پلاسکو بسیج شده است، گفت: ٢٠ گروه برشکار، هشت دستگاه جرثقیل و ٢٠٠ نیروی متخصص آواربرداری در محل حادثه حضور دارند و تمام نیروهای امدادی و عملیاتی آبفای استان تهران در آماده باش کامل هستند.

محمد پرورش ادامه داد: ستاد بحران آبفای استان تهران بلافاصله پس از وقوع حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تشکیل شد.

نیروهای متخصص حفر تونل این شرکت تلاش دارند، تا از طریق ساختمان‌های مجاور بتوانند به طبقات زیرین ساختمان راه یابند و کار نجات آتش‌نشان‌های گرفتارشده را آغاز کنند.

وی اضافه کرد: در حادثه پلاسکو هیچ آسیبی به لوله‌های آب وارد نشده است، گفت: نه‌تنها آب در این منطقه قطع نشده است، بلکه برای استفاده از آتش‌نشان‌ها فشار آب را افزایش داده‌ایم.

بنا به گفته پرورش از شب گذشته تا کنون تلاش‌ها برای برداشتن آوار و حفر تونل از ساختمان‌های مجاور پلاسکو ادامه دارد و نیروهای امدادی آبفای استان تهران پس خاتمه عملیات برش سازه‌های فلزی بنا، مشغول حفر تونل برای رسیدن به آتش‌نشان‌ها هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *