همایش تقدیر از شعب برتر حوزه فناوری و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان

22:20 - 01 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۸۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با حضور رئیس کل دادگستری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب زاهدان و جمعی از معاونان قضایی و کارکنان اداری از شعب برتر حوزه فناوری و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان تجلیل شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، با حضور رئیس کل دادگستری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب زاهدان و جمعی از معاونان قضایی و کارکنان اداری از شعب برتر حوزه فناوری و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

 معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دادگستری سیستان و بلوچستان مطابق با مستندات و آمار ارائه شده از طرف مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، سال‌های گذشته علی رغم مجموعه تلاش‌های صورت گرفته بدلیل عدم استفاده صحیح از سامانه سمپ و عدم رعایت استانداردهای مربوطه همواره در رتبه‌های پایین و آخر کشور قرار داشته است.

محمدرضا طاهری افزود: معاونت آمار و فناوری اطلاعات استان در راستای حفظ جایگاه و رتبه مناسب در سطح کشور که از اهداف هر نهاد و ارگانی به ویژه دادگستری استان است، در 10 ماهه اخیر با تغییر رویه در مدیریت و نظارت دقیق‌تر بر عملکرد کاربران، سعی بر این داشته تا ضمن آموزش و ارائه راهکارهای مربوطه مطابق با استانداردهای سمپ و به دور از هرگونه کسب امتیاز غیر واقعی و ثبت مدارک مشکوک، رتبه و جایگاه استان را درکشور ارتقاء دهد.

وی ادامه داد: با تشکیل کارگروه ویژه سمپ متشکل از معاونان منابع انسانی، قضایی و برنامه‌ریزی، فناوری و اطلاعات، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان به ریاست رئیس کل محترم دادگستری استان عملکرد کاربران به صورت روزانه رصد و با ارائه گزارش های عملکردی مناسب توسط کارشناسان زحمتکش این معاونت، تصمیماتی اتخاذ شد که خوشبختانه نتیجه‌ آن در بیلان و کیفیت کاری تمام شعبات به وضوح موثر واقع شد.

معاون فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: طبق آخرین بررسی معاونت آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات قوه قضائیه، استان سیستان و بلوچستان رتبه ششم قضایی، بیستم اداری و مجموعا چهاردهم کشوری را کسب نموده که با توجه به شرایط و زیر ساخت‌های موجود در این استان، کسب این موفقیت اقدام و حرکتی بسیار مهم و ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد:  امیدواریم همکارانمان در حوزه‌های قضایی استان با تلاش و عزمی راسخ در راستای ارتقا بیش از پیش رتبه استان در این زمینه تلاش کنند.

در پایان این همایش از شعب برتر حوزه فناوری و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان قدردانی شد.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *