مصوبات ستاد مدیریت بحران هنوز اعلام نشده است

15:10 - 01 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۸۰۳
سخنگوی سازمانت آتش نشانی گفت: مصوبات ستاد مدیریت بحران هنوز اعلام نشده و تا زمان نهایی نشدن مصوبات مسئولان توضیحاتی را در رابطه جزئیات اعلام نخواهند کرد.
مصوبات ستاد مدیریت بحران هنوز اعلام نشده استبه گزارش خبرنگار گروه جامعه سید جلال ملکی گفت: در دقایق پایانی کنترل حریق ساختمان پلاسکو و در شرایطی که آتش نشان ها در حال کنترل وضعیت بودند شاهد ریزش ساختمان بودیم.

وی افزود: تعدادی از آتش نشان ها که احتمالا حدود 20 نفر هستند در طبقات یازده و دوازده ساختمان گرفتار شده و اکنون احتمال زنده ماندن آنها بسیار اندک است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به شهادت یکی از آتش نشان ها در بیمارستان مطهری اظهار کرد: صبح امروز شاهد بودیم که یکی از آتش نشان های مصدوم به شهادت رسید.

ملکی ادامه داد: شهادت این آتش نشان 35 ساله در شرایطی بود که اگر رشادت این آتش نشان و سایر همکاران وی نبود قطعاَ شدت حادثه بسیار گسترده تر بود.

وی در پاسخ به این پرسش که مصوبات ستاد مدیریت بحران که در محل حادثه تشکیل شده است، چیست؟ گفت: مصوبات ستاد مدیریت بحران هنوزاعلام نشده است و تا نهایی نشدن مصوبات قادر به اعلام آنها نیستیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از ادامه فعالیت آواربرداری آتش نشان ها درمحل حادثه خبر داد و بیان کرد: عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد واکنون وضعیت به گونه ای است که با هر بار آواربرداری آتش بار دیگر زبانه کشیده و وضعیت دشوار می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *