آماده باش صدها هزار سرباز ارتش برای امدادرسانی در حادثه ساختمان پلاسکو/ دپو تجهیزات ارتش در یک پادگان

14:18 - 01 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۷۷۷
جانشین فرمانده کل ارتش از آماده باش صدها هزار سرباز ارتش در سراسر کشور برای امداد رسانی در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو خبر داد.
آماده باش صدها هزار سرباز ارتش برای امدادرسانی در حادثه ساختمان پلاسکو/ دپو تجهیزات ارتش در یک پادگانبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، امیر احمدرضا پوردستان گفت: ارتش نیز در کنار سایر نیروهای امدادی آماده است که در صورت نیاز امکانات خود را برای تسریع در روند آواربرداری ساختمان پلاسکو در محل حاضر کند.

وی افزود: با مسئولان نیروی انتظامی صحبت هایی را داشته ایم وطی این صحبت ها اعلام کردیم که اگر لازم باشد نیروهای دژبان مرکز ارتش نیز آماده هستند که به کمک نیروی انتظامی بیایند.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به ظرفیت مطلوب ارتش برای حضور در شرایط دشوار اظهارکرد: درخواستی را از مسئولان ستاد مدیریت بحران داشته ایم و طی این درخواست تاکید کرده ایم که باید یک تفاهم نامه مشترک میان ستاد بحران وارتش منعقد شود.

امیر پوردستان ادامه داد: در مواقع بحران تجهیزات ارتش برای امدادرسانی بسیار مطلوب است و ما می توانیم امکانات خود را در اختیار سایر نهادها قرار دهیم.

وی از آمادگی تمام یگان های ارتش برای ارائه کمک به سایر نهادها در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو خبر داد و تصریح کرد: تمام یگان های ما برای کمک به سایر نهادها در آماده باش بوده و جمعیت چند صد هزار نفری سرباز ارتش می توانند برای کمک حاضر شوند.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به تعیین یک پادگان جهت دپوی تجهیزات خاطر نشان کرد: درحال حاضر یک پادگان برای دپوی تجهیزاتی که می توانند در حادثه ریزش آوار ساختمان پلاسکو مورد استفاده قرار گیرند در نظر گرفته شده و تجهیزات دپو شده اند.

امیر پوردستان با بیان اینکه قادر هستیم بالگردهای ارتش را نیز برای امدادرسانی حاضر کنیم، اذعان کرد: در صورت نیاز واگر به ما اعلام شود یک بالگرد ارتش درآبیک قزوین در حال آماده باش برای امدادرسانی است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *