رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بهره برداری سیاسی از فاجعه ساختمان پلاسكو غفلتی بزرگ است

11:16 - 01 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۷۰۶
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینكه بهره برداری سیاسی از فاجعه ساختمان پلاسكو اگر یك خیانت بزرگ نباشد یک غفلت بزرگ محسوب می شود، اعلام كرد: هنگامی كه موضوعی سیاسی شود به طور دقیق و كارشناسانه به آن نگاه نمی شود.

بهره برداری سیاسی از فاجعه ساختمان پلاسكو غفلتی بزرگ استبه گزارش گروه جامعه ، پرویز سروری با بیان اینكه مسئولان كشور خادمان ملت هستند، اظهار كرد:‌ بهره برداری سیاسی از یك فاجعه باعث می شود به جای اینكه افراد تمامی ظرفیت های خود را جمع كرده، موضوع را درست ببینند و راهكارهای درستی را برای برون رفت از بحران پیدا كنند جرایان دو قطبی شود.

وی به نتیجه این عملكرد اشاره كرد و افزود: این امر باعث می شود كه به موضوع درست پرداخته نشود و پتانسیل و امكانات را معطوف به رفع دعواهای سیاسی می كند این در حالی است كه ما یك كار اجتماعی انجام می دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینكه در مدیریت شهری و شورای شهر اقدامات سیاسی نیست بلكه اجتماعی و كارشناسی است، عنوان كرد: نباید اجازه دهیم نگاه سیاسی به بحران ها به اقدامات مدیریت شهری اخلال وارد كند.

سروری با تاكید بر اینكه بهره برداری سیاسی از فاجعه ساختمان پلاسكو یك آفت بزرگ است، خاطر نشان كرد: متاسفانه اقداماتی كه امروز انجام شد به طور كامل رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته بود.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *