گزارش لحظه به لحظه خرید اینترنتی بلیت جشنواره سی و پنجم

9:28 - 01 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۶۴۶
در متن زیر گزارش تجربی خرید اینترنتی بلیت جشنواره سی و پنجم فیلم فجر را در ساعت های مختلف می خوانید.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جشنواره فیلم فجر  که به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی کشور شناخته می شود , به بدترین شکل و به مراتب از سال های قبل بی نظم تر شروع شد .

 قرار بود ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱ بهمن ماه پیش فروش بلیت های جشنواره در تهران آغاز و در سایت سینوگرام صورت بپذیرد . نگارنده این متن زیر لحظه به لحظه با فروش بی نظم این سامانه همراه بوده است .

ساعت ۷:۵۰ : سامانه مربوطه هنوز از خواب بیدار نشده است و به خاطر بار کاربران کاملا قابل پیش بینی شده از دسترس خارج شده است ,آن هم قبل از شروع پیش فروش!

ساعت ۷:۵۵ سامانه برای تنوع هرچه بیشتر خطاهای متنوع می دهد تا حوصله کاربرانی که صبح روز تعطیل خود را برای خرید بلیت های جشنواره اختصاص داده اند سر نرود !

ساعت ۸ : سایت مثلا به حالت اولیه خود بازگشته و سپس برای تلطیف روح و روان کاربران گزینه "در حال بارگذاری جدول جشنواره” تا ابد در حال چرخش است .

ساعت ۸:۰۳ : سامانه تعارف را کنار می گذارد و مجددا با عبارت ” سایت در حال به روز رسانی است , لطفا دقایقی بعد مراجعه کنید ” به خواب ناز روز جمعه باز می گردد.

ساعت ۸:۴۰ : اعتراضات مردم در شبکه های اجتماعی / نرم افزار های پیام رسان و …. ادامه دارد و مسئولین برای آغاز بلیت فروشی و رفع مشکلات قابل پیش بینی شده که از سال قبل و نه روز های قبل واضح و آشکار بود ساعت ها از مردم وقت خواستند !

ساعت ۸:۵۲ : سامانه که مجددا پس از دسترسی چند ثانیه ای کاربران از مجددا دسترس خارج می گردد .

ساعت ۸:۵۹ : عده ای از کاربران به شدت عصبانی هسند و این مشکلات را توهین به شعور مخاطبان می دانند .

ساعت ۹:۰۲ : شوخی ها با تاخیر به وجود آمده به تلخ ترین شکل و ارتباط آن با حادثه دلخراش روز گذشته ساختمان پلاسکو ادامه پیدا می کند . این عکس دست بدست در تلگرام در حال جابه جا شدن است .

ساعت ۹:۲۰ : همچنان سامانه رسمی فروش بلیت و همچنین روابط عمومی جشنواره با عادی نشان دادن شرایط و در راستای حفظ خونسردی از انتشار هرگونه بیانیه رسمی و یا غیر رسمی به تاخیر ایجاد شده واکنش نداده اند.

ساعت ۹:۳۸ : سردرگمی ادامه دارد و کاربران به این وضعیت واکنش نشان می دهند.

ساعت ۱۰:۰۵ : مجددا کاربران با عبارت ” سایت در حال به روز رسانی است , لطفا دقایقی بعد مراجعه کنید ” مواجه می شوند.

ساعت ۱۰:۴۰ : اطلاعیه وب سایت سینما تیکت منتشر شد:

با توجه به تماس های مکرر و پیغام های شما مبنی بر عدم اطلاع رسانی درباره پیش فروش بلیت های جشنواره فیلم فجر، تاخیر پیش آمده در فروش و مشکلات سامانه خرید و پشتیبانی آن؛

به استحضار می رساند سینماتیکت مسئولیتی درباره بلیت فروشی جشنواره امسال ندارد و شما مخاطبین عزیز می توانید از طریق وب سایت و روابط عمومی جشنواره فجر این مساله را پیگیری کنید.

ساعت ۱۰:۴۷ : سامانه فروش بلیت برای لحظاتی فروش را شروع و سپس از دسترس خارج شد.

ساعت ۱۱:۲۹: درحالی که تعدادی از کاربران از خرید بلیت خبر می دهند، وب سایت اطلاعیه جدیدی را در سایت منتشر کرده است!




مهران
|
-
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
بازهم پیش فروش بلیط جشنواره وترکیدن سایت پیش فروش و توهین به شعورتماشاگرفهیم
وحیدرضا
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
آخه این چه وضعشه....
farhad
|
-
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
جالبه همین الان یه جستجوداخل گوگل بکنیدببینیدچندنا فروشنده بازارسیاه بلیطجشنواره ای که سیستم فروش بلیطش مختل شده به قول خودشون پیدا میکنید براتون متاسفم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *