فعالیت آتش نشان ها در 3 شیفت کاری/ حفر 2 تونل برای رسیدن به افراد گرفتار در زیر آوار

8:30 - 01 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۶۳۴
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشان در 3 شیفت کاری در ساختمان پلاسکو مشغول به فعالیت بوده و اقدامات آنها همچنان ادامه دارد.

فعالیت آتش نشان ها در 3 شیفت کاری/ حفر 2 تونل برای رسیدن به افراد گرفتار در زیر آواربه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سعید شریف زاده گفت: از روز گذشته نیروهای غیر شیفت و نیروهایی آتش نشان که در حال استراحت بودند نیز به صورت داوطلب به آتش نشان های حاضر در صحنه حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو اضافه شده اند.

وی افزود: یکی از دلایلی که سبب شده آمار دقیقی از تعداد افراد مفقود در دسترس نباشد این است که افراد کمکی نیز در کنار سایر آتش نشان ها حضور پیدا کرده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی در رابطه با دلایل انتشار دود در محل ساختمان پلاسکو اظهارکرد: همچنان دود زیادی در محل حادثه مشاهده می شود و علت آن نیز این است که در طبقات منفی یک و 2 انبوه پارچه و لباس وجود داشته و با هر لایه آوار برداری و رسیدن اکسیژن به کانون آتش، بار دیگر دود در محل منتشر می شود.

ملک زاده ادامه داد: قادر نیستیم زمان پایان دود در صحنه حادثه را اعلام کنیم.

وی از فعالیت آتش نشان ها در صحنه حادثه در 3 شیفت کاری خبرداد و تصریح کرد: آتش نشان ها در سه شیفت کاری مشغول به کار بوده و افرادی که در زمان فعالیت دچار دود گرفتگی شده و یا آسیب جزئی می بینند نیز به صورت سرپایی مداوا می شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه " پیام رهبر معظم انقلاب، جان دوباره ای به آتش نشان ها داد" گفت: پس از پیام مقام معظم رهبری، آتش نشان ها روحیه مضاعفی گرفته و با انرژی بیشتری به کار خود مشغول شده اند.

شریف زاده از حفر 2 تونل در محل حادثه خبرداد و خاطرنشان کرد: از شب گذشته 2 تونل حفر شده تا نیروهای امدادی بتوانند خود را به طبقات منفی یک و دو برسانند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی با تاکید بر اینکه با هیچ کمبود امکانات و نیروی انسانی مواجه نیستیم تصریح کرد: امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی سازمان آتش نشانی و سایر نهادهای امدادی کافی است و نیاز به دریافت کمک نداریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *