قطع آب و گاز محدوده ساختمان پلاسکو/پیگیریم چرا پلاسکو را پلمب نکرده اند

18:33 - 30 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۵۷۴
استاندار تهران گفت: آب و گاز در محدوه ساختمان پلاسکو قطع و برق نیز به صورت محدود قطع شده است.

قطع آب و گاز محدوده ساختمان پلاسکو/ برق به صورت محدود قطع شده استبه گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، حسین هاشمی، استاندار تهران گفت: دستگاه های امدادی در حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو عملکرد بسیار قابل قبولی داشته اند.

وی افزود: جلسه ستاد مدیریت بحران نیز در محل حادثه تشکیل و اقدامات به منظور خروج 25 تا 30 تن از آتش نشان های محبوس از ساعات اولیه آغاز شده است.

استاندار تهران با اشاره به ترخیص 17 مصدوم حادثه از بیمارستان اظهارکرد: 27 تن از مصدومان حادثه به بیمارستان های شهر تهران منتقل شده بودند که از این تعداد، 17 تن تاکنون از بیمارستان ترخیص شده اند.

هاشمی از معرفی یک سخنگوی در رابطه با اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو خبرداد و تصریح کرد: مقرر شده تنها سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی به عنوان سخنگوی این بحران کار اطلاع رسانی را برعهده داشته باشد و اظهار نظر سایر افراد، غیر قابل اتکا نخواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور آوار برداری محل ساختمان پلاسکو خاطرنشان کرد: از جهت غرب، شرق و شمال ساختمان پلاسکو، کار آوار برداری از ساعت ها قبل آغاز شده و امیدوار هستیم هر چه سریع تر وضعیت آتش نشان های محبوس مشخص شود.

استاندار تهران از قطع آب و گاز محدوده ساختمان پلاسکو خبرداد و گفت: به منظور تداخل ایجاد نشدن در فعالیت نیروهای امدادی و به این خاطر که این نیروها بتوانند بدون مشکل به وظایف خود عمل کنند، آب و گاز محدوده قطع و برق نیز به صورت محدود و در نقاطی از محدوده حادثه قطع است.

به گفته هاشمی،بعد از اتمام امدادرسانی در جلسه ویژه ای بررسی میکنیم چرا با وجود اخطارهای صادر شده برای پاساژ پلاسکو، این ساختمان پلمب نشده بود. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *